明報新聞網海外版-明報加西版(溫哥華) - Ming Pao Canada Vancouver Chinese Newspaper
[ 前往新版面 ]
 
 
圖片
民主黨前主席劉慧卿(左)噚日訪問立法會主席梁君彥(右),梁認為議會劍拔弩張係因為議題本身,唔係佢個人問題。(劉慧卿fb)
放大
 

其他新聞
前助理出書指控「勾結外國勢力」 鄭宇碩否認收外國捐款
一人分飾幾角 張建宗鍾意同自己踢波
學生砌LEGO 模擬智慧城市
唔怕凶宅可加快上公屋
[顯示全部題目]

[昔日明報]

 
港聞
 主持會議爭議 梁君彥:劃線由卿姐開始

【明報專訊】立法會主席梁君彥主持會議鴾滫k不時畀泛民批評,噚日佢接受民主黨前主席劉慧卿主持嚘竷x節目《議會內外》訪問時就話,議會爭議源於議題,如果議題未處理好就交上大會,佢只能夠硬處理;佢形容過去一個立法會年度,除鰴B理修改議事規則,同埋高鐵一地兩檢法案時關係劍拔弩張,其他時間都比較和諧,大家都可以暢所欲言。

梁君彥舊事重提,話當年高鐵項目向立法會申請撥款,劉慧卿就係時任財委會主席,「我做c坐鰜跁誚礂A,你班兄弟姊妹幾勞嘈呀」,強調做主席都係難。卿姐就話當年局長曾經同佢講,議員要問就開40個會,佢反問局長﹕「你發癲呀?開40個會?」最終秘書處向議員詢問,計算要開20小時會議,最終佢等大家問晒問題、發晒言之後就停止,大家亦同意。梁君彥就形容「劃線」停止發問,就係由卿姐開始,佢強調鶻f議一地兩檢法案時,劃線36小時辯論時間,已經睇晒之前法案黻答k等,作為主席亦要平衡議會云云。

對於有人批評立法會秘書處已經不再中立,梁君彥強調,立法會秘書處係唔會偏幫主席,強調每個議員有問題,都可以問秘書處,如果有議員話秘書處偏幫任何人,「唔該咱X證據」,強調議員針鋒相對,都唔應該拉秘書處落水。

 
 
今日相關新聞
主持會議爭議 梁君彥:劃線由卿姐開始
[顯示全部題目]



引用明報

引用明報(加拿大)內容收費準則:(包括:報章,各類附刊,數碼及任何名下之內容)

文字:每100字(含標點符號) 30元
特別內容如獨家新聞,名家約稿等另按情況收費

圖片:每張50元
獨家,合成圖片,圖樣設計另議。

凡未於收費表列明之項目而屬明報(加拿大)內容者,引用者請先行查詢收費。

舉報剽竊內容獎勵辦法:

凡舉報可能剽竊明報(加拿大)內容者,若有關舉報能成功令明報(加拿大)追討有關費用,在扣除追討費用後,舉報者可獲有關金額的15%作為酬勞。

 
廣告 advertisement
 
 
廣告 advertisement
 
 
 
 
 
主頁 ,  聘請 , 招租 ,
商業招租  ,  出讓  ,  補習  , 
招生  ,  各類服務  ,  其他