• 2019.12.17
    星期二

【Emily】年輕人貧窮率升3年 羅致光:原因之一裸辭

[2019.12.17] 發表

【明報專訊】政府早幾日公布最新貧窮情G,18至29歲青年鰬F策介入後貧窮率依然連升3年,勞工及福利局長羅致光噚日上電台節目回應,話好多年輕人「裸辭」係背後其中一個原因。佢呢番學術分析就惹起唔少討論,社福界立法會議員邵家臻就話羅局長「只見樹木不見森林」,反問局長:「咁點解齯H要裸辭先得謘H」

羅致光解釋,好多年輕人會「裸辭」,由一份工轉去另一份工麊霾●薑騆長,統計黈伬啈~輕人就會係零收入,貧窮率就會上升。咁究竟貧窮同「裸辭」有咩關係呢?香港眾志成員周庭都鐪acebook問,有無IQ高麊B友可以解釋到局長幭瓡銵CEmily就向阿臻請教,阿臻就話年輕人會「裸辭」背後係有唔同原因,局長次次都淨係睇到近因,將問題賴番落年輕人身上,實情就係現時就業市場停滯,年輕人睇唔到就業前景,「講都講過一萬次」。

邵家臻:實情就業市場停滯

局長又話,每次大家都淨係睇統計數字,而貧窮率上升只係個趨勢,3年算少謚捸A可以連升好多年。阿臻就同Emily講,話局長以往一直叫人唔好淨係睇理論,要睇實證、睇數字,M家又話公眾淨係睇統計數字,真係「公就我贏,字就你輸」——「無得輸」。

更多港聞
【Emily】區軒范國威議席 終院今定奪 參與民主運動「心不變」
【明報專訊】香港眾志周庭同劉鬖J就去年3月立法會補選提出嚙嬼|呈請案先後獲判勝訴,分別令循補選晉身立法會黻狤桹a(區軒,圖左)及范國威(Ga... 詳情
【Emily】再次外國賣廣告 港府9F重申自由
【明報專訊】反修例風波令外國關注香港鵀菪悁P民主情G,港府最近3個月以來第二次鶾狴~報章登廣告,重申香港仍然保持自由同穩定。鷊磽a時間星期一... 詳情
【明報專訊】立法會保安事務委員會噚日終於選出副主席,民主黨涂謹申競逐連任,不過最後得12票,被獲建制派支持、取得22票儱s民黨容海恩(Eun... 詳情
【Emily】收林鄭聖誕賀卡 阿廷問網民點覆
【明報專訊】聖誕將至,鰩S首林鄭月娥同民主派議員關係跌至冰點下,議員仍然收到林太儭t誕電子賀卡。民主黨林卓廷噚日就鐪acebook上載呢張... 詳情
【明報專訊】反修例風暴下,唔少大型演唱會都取消,但本周六晚上,鬖y沙嘴文化中心會有一場大型演奏及演唱會舉行,參演者包括立法會前主席曾鈺成、經... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2019 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992