• 2021.04.20
    星期二

【Emily】主人唔現身為由 「歎為觀止」 棄養動物無符 田北辰轟政府執法不力

[2021.04.20] 發表

【明報專訊】立法會「研究動物權益相關事宜小組委員會」噚日開會,議題包括修訂《防止殘酷對待動物條例》進展。實政圓桌田北辰多番批評政府執法不力,就連佢當年親自出馬、打去漁護署投訴有人棄養狗狗,對方都話搵唔到主人、都冇辦法,佢好勞氣咁話,原來狗主唔現身就可以「走法律罅」、不了了之,「我真係歎為觀止,原來以前我立過鑨麊k例謘H」

根據《狂犬病條例》,棄養動物係犯法、可判監。田北辰會上重提2018年有隻芝娃娃叫「珍寶珠」,全身癱瘓但被主人棄養鰫U圾房,雖然身上有晶片,但主人唔願意現身,未能麻醉做手術。田北辰憶述,佢當時打電話問漁護署,但對方話搵唔到主人冇辦法,「狗主唔現身就冇辦法?呢釂A鬼法律謘H點執法呀?」

漁護署話修例後可加強執法

漁護署高級獸醫師陶文慧解釋,聯絡主人係因為要蒐證、了解遺棄動機。田二少質疑當局「搵唔到就不了了之?」,問當局有冇通緝狗主,或趁其離境時拘捕佢。陶文慧就話,今次修訂條例後,棄養有可能變成公訴罪行,到時可以加強執法,相信阻嚇力會大好多。

田北辰又話,當局2017年提交立法會文件,指過去3年零檢控、零投訴,佢動氣話:「梗係零啦,立法會議員打到去,都冇晒辦法,普通人打去(當局)會睬佢咩?」

更多港聞
【Emily】台灣新聞攝影賽 明報奪兩獎
【明報專訊】台灣新聞攝影協會舉辦鵅u2021台灣新聞攝影大賽」公布得獎名單,唔少本港傳媒巀廒v記者都得獎,相片大多與《港區國安法》、本港唔同... 詳情
【Emily】福建幫施榮忻話唔會選立會
【明報專訊】中央大改香港選舉制度,選委會增設「同鄉社團」界別,立法會又有40席選委會界別議員,想鰬F治架構中佔一席位嚝鷛|更多。福建社團聯會... 詳情
【明報專訊】香港大學學生會早前就大學國安教育向校長張翔發公開信,批評校方「斷送院校自主」、「愧對學士先賢」。官媒《人民日報》前晚發表題為「切... 詳情
科大首席副校倪明選  獲委廣州校校長
【明報專訊】科技大學正在南沙區慶盛興建香港科技大學(廣州)(下稱港科大(廣州)),料明年9月開校。科大昨宣布,科大校董會及港科大(廣州)理事... 詳情
【明報專訊】中學文憑試(DSE)筆試周五開考,疫情之下,今年設特別安排,如考生考試日正接受強制檢疫,可申請於檢疫中心應考文憑試。考評局昨回覆... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2021 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992