張炳良﹕做足5年要感謝神

[2015.02.04] 發表
運房局長張炳良出席青協活動同200幾名青年對談,問到佢會唔會選下屆特首,佢話現時目標係完成問責局長5年任期。(劉焌陶攝)

【明報專訊】樓價愈升愈癲,負責房屋政策儮B房局長張炳良,噚日出席青協活動同200幾名青年對話。5歲小朋友都擔心無地起屋,學生就更緊張問住屋問題,張炳良話舊年全港樓價整體上升13%,升幅明顯,但倫敦、悉尼等外國都市嚗蚖虪蝟ㄓW升14%,證明問題唔係香港獨有。

港樓價升13% 悉尼升14%

張炳良承認,如果中產階層都覺得買唔到樓,對社會已經係警號,形容政府面對樓市供求失衡問題頭痛,「一步一驚心」,但佢希望公眾明白房屋供應政府係無神仙棒,唔係「一變就有」,當下要先穩定市場,實施需求管理措施,長遠始終需要增加土地供應。佢又話政府會認真研究係咪容許未補地價鴭~屋分租,但問題非常複雜,包括點樣處理租金收入,以及會唔會因此出現茤迮央C

除鬫礅峞A亦有青年問張炳良會唔會參選下屆特首,張炳良就話目前好專心,目標係完成5年任期,鶾B房局做到2017年6月,又話自己作為問責局長,「第一日返工就預備落台」,做足5年已經好感謝上帝,其他事暫時唔會去諗。

更多港聞
政府宣傳片有「麻X煩」對白
【明報專訊】運輸及房屋局長張炳良噚日見學生時播魖漹曮韃リ龤A呼籲公眾支持政府搵地起樓,原來政府新聞處亦同步將兩條短片上載政府YouTube頻... 詳情
AO歌王楊立門新歌面世
【明報專訊】已經離開官場鴷蟀F事務局前常任秘書長楊立門,向有「AO歌王」之稱,佢噚日鰤茈x《在晴朗的一天出發》,自爆後生時好鍾意唱歌,曾經參... 詳情
白立方畫廊  展阿嬌落淚短片
【明報專訊】進駐香港近3年麰^國著名畫廊White Cube(白立方)今日起舉行新展覽,入面仲有一張令人意想不到麰惜捸A就係女藝人鍾欣潼(阿... 詳情
機構教離異父母合作育兒
【明報專訊】面對父母離異,夾在中間的子女往往成為磨心,父母亦未必意識到這會影響子女成長。有機構推出「兒童為本」共享親職先導計劃,透過工作坊、... 詳情
【明報專訊】教育局正進行初中中國歷史科改革,據筆者所知,專責委員會的中期目標是因應香港已回歸多年,探討將香港史部分由放在歷史科「搬到」中史科... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2015 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992