「踢砵踢_爆晒粗」
C朗爆費Sir吹風筒實G

[2015.10.07] 發表

一班人關埋房門,呢度講呢度散,本來好正常,不過當關乎公眾利益,爆料就變得好重要,就好似基斯坦奴朗拿度咁,為了球迷的知情權(即係八卦),一於大爆前曼聯「波士」費格遜在更衣室的「吹風筒」實G。原來「費蛇」嬲起上薄A唔止飛波砵,仲會當面爆粗大鬧『×你』。雖然被「問候」,但C朗就話咁先學到洁A難怪可以變為世界級啦。

「難以置信,但學到洁v

根據最新標準,「上位」要睇影響因子,捧盃無數費Sir絕對夠班,而有冇問候同僚一項,他亦做到足,難怪上到神^。

C朗在BBC的紀錄片中,就大爆恩師經常「問候」球員﹕「我記得有時踢得差、或者球隊輸波後,他會踢_、踢波砵,乜都踢,水啦、飲品啦,面都紅晒,大鬧『×你,傳波啦』。」

C朗唔介意被粗言「問候」,仲話:「難以置信,但其實係好事,因為我們學到洁v,最後進化成費Sir口中的4個世界級球員之一。

費格遜欲找傑斯接任

不過,問碧咸可能未必同意,因為「萬人迷」當年在更衣室被費Sir怒踢波砵省中塊面,差點搞到珖e,最後離隊收場。

至於費Sir亦都爆料,認為當年物色莫耶斯繼任曼聯領隊絕對是「Mr. Right」,不過在他心中,真正的Mr. Right其實是傑斯,只可惜時辰未到。「如果傑斯早6、7年退休,假設他35歲,我好可能會請他做我助手,好可能他會直接繼承我。不過我從來不會叫球員退休。」

2013年時傑斯39歲,最後在莫耶斯麾下多踢一季才正式掛靴,全心做尹戈爾的副手。而傑斯被問及此事時,只能驚訝地說「咩話?」,可能心想早點退休,便不用只在莫耶斯被炒後才暫代領軍4場咁少吧。

更多體育一
加美奧運資格賽晉準決賽
美國隊周二在對巴拿馬的一場中北美洲奧運資格賽中,以4:0大勝對手,目前三戰全勝以A組首名晉級準決賽。同組的加拿大同古巴2:2握手言和,也以小... 詳情
根據《ESPN》報道,首屆足球名宿世界盃將在2017年舉行,門票收益將撥入慈善用途。 不少資深球迷都懷念過去的球星,總覺得今天的球星體... 詳情
楢崎正剛日職600場創紀錄
前日本國腳楢崎正剛(圖)在上周六的日職聯賽中達成了上陣600場紀錄,刷新了日職上陣次數最多球員紀錄,可惜這位老將未能協助球隊終止頹勢。 ... 詳情
宇宙挫洋基晉季後賽
美國職棒豪門紐約洋基隊周二在美聯外卡戰對決休斯頓宇宙,結果遭宇宙球員兩支全壘打砲襲,最後以0:3落敗,本季宣告結束。而宇宙隊勝出此仗,得以晉... 詳情
勇士首戰報捷  「失卡爾感焦慮」
衛冕NBA的勇士周一在聖荷西迎來鬥速龍的首場季前賽,「浪花兄弟」史提芬居里及基利湯臣分別攻入14分下以95︰87擊敗對手。惟暫代主帥盧基禾頓... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2015 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992