北京用唔倒Gmail 人代愛搵陳勇幫手翻牆

[2015.03.09] 發表

【明報專訊】一眾人大代表及政協?家去晒北京開會,佢]雖然比較熟悉國情,成日跑去北京,但唔少人都遇到科技問題,就係唔識「翻牆」睇香港儭禤ヾA有人更鬘_京用唔到Gmail處理公務,感到好頭痛。Emily聞說,人代們一遇到問題,都鍾意搵陳勇同埋姚祖輝幫手,因為佢]比較熟手,而陳勇做過社工工作,遇到求助都樂意幫忙。

另外,36個港區人代鬘_京為方便聯絡,都開鱄紟hatsApp群組,但人多難免口雜,大家你一言我一語,有人將一籪穈T放上群組分享,搞到要團長譚惠珠出聲溫馨提示,叫大家發信息之前應該先核實資料真偽,費事有錯誤資訊引起誤會啦。

更多港聞
宣傳片走入監房 懲署13分鐘唱好自己
【明報專訊】紀律部隊呢期都鍾意拍宣傳片,自我讚賞一下部門鴾u作,而懲教署亦推出髐@段長達13分42秒麉韃リ龤A題為「同一樣的使命,非一般的任... 詳情
健全者輪椅賽 體驗殘疾困難
【明報專訊】一班參加領袖計劃嚝ン,噚日舉辦髐@場好特別齔L障礙運動會,比賽項目包括坐輪椅大賽、蒙眼走直線、隆銣上樓梯等等。唔好以為呢個係... 詳情
釋大師3.8送花
【明報專訊】噚日三八婦女節,內地對呢個節日都重視,噚日一眾鬘_京開會鴾k士都收到唔少祝賀,好似上午政協開小組會時,政協委員釋寬運(右六)就特... 詳情
全校看勵志片 學生蛻變懂自省
【明報專訊】紀錄片《爭氣》記述學生在籌備音樂劇過程中的生命蛻變,在教育界引起不少迴響。有中學資助全校學生觀賞,其中由內地來港7年的學生梓軒,... 詳情
【明報專訊】《爭氣》源於一齣舞台劇,社企「L plus H Creations Foundation」前年邀請80名來自4間被視為弱勢學校的... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2015 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250