明報新聞網海外版-加東版(多倫多) - Canada Toronto Chinese Newspaper
 
主頁    要聞     加國新聞     社區新聞     中國     國際     港聞     經濟     體育     影視     副刊    工商專業    股市行情  
即時新聞網 ·  醫事網 ·  車網 ·  樂在明廚 ·  置業頻道 ·  FAN club ·  分類網 ·  特刊專區 ·  香港股市行情
   
 
其他新聞
投票選香港Wi-Fi標誌
羅范卿姐約小桃園飯局
馬會植林 廣東豎JC標誌
文理書院短片談「鬼」惹爭議
學者:可討論鬼神 勿一開始否定
[顯示全部題目]

[昔日明報]

 
港聞
 茂波唔覺意講阿里巴巴?

【明報專訊】發展局長陳茂波日前帶髐@眾香港企業北上上海,參加滬港大交流,一大批人又參觀自貿區、又同上海市領導見面,忙個不亦樂乎。雖然今次主題係以認識上海發展為主,但「波波」都趁機會宣傳香港奰u勢,但唔知點解,講到香港作為資本市場奰u勢時,會不自覺提到阿里巴巴棄港赴美上市一事。

波波話,好多人認為內地企業去美國上市好處好多,覺得美國上市規則有彈性、市盈率又高,籌錢可以籌好多。Emily聽到頭兩句,已經諗﹕呢個係唔係講緊阿里巴巴呢?點知波波自己突然插了一句,「我不是在說阿里巴巴」。

話老外唔了解內地企業

台下一陣笑聲後,波波繼續講,其實老外對內地鴷禶~並唔係真了解,所以有齯漲a公司出鬙h後股票流通量唔好,股價反映唔到公司價值,等到要再籌資時就遇到麻煩。但如果來香港上市,香港好多投行分析員對內地企業十分熟悉,企業如果要做第二次、第三次融資都好容易,「一單幾百上千億嚙譫瞗A兩日之內就能做到」。看來阿里巴巴唔止鬺賳磢怳孜§起風波,仲觸動到政府官員敏感黚姜g。

 
 
今日相關新聞
茂波唔覺意講阿里巴巴?
[顯示全部題目]

 
廣告 advertisement
廣告 advertisement
 
 
 
 
主頁 ,  誠聘 , 待聘 ,
房屋出租  ,  招生  , 
服務  ,  買賣  ,  其他