明報新聞網海外版-加東版(多倫多) - Canada Toronto Chinese Newspaper
 
主頁    要聞     加國新聞     社區新聞     中國     國際     港聞     經濟     體育     影視     副刊    工商專業    股市行情  
即時新聞網 ·  醫事網 ·  車網 ·  樂在明廚 ·  置業頻道 ·  FAN club ·  分類網 ·  特刊專區 ·  香港股市行情
   
 
其他新聞
李麗珊只睇世盃精華
絕食泛民虛弱 遊行搭車代步
令泛民復合 戴耀廷做婚姻顧問
CY後生時 《選擇》教買樓
3港大醫學家研頑疾報捷
[顯示全部題目]

[昔日明報]

 
港聞
 港大學生會 拒特首飯局

【明報專訊】特首梁振英(CY)不時鷈宏咿皎b客,但唔係個個都應約,其中獲邀鼢鉹j學生會就請對方「食檸檬」,原因係覺得呢類飯局係閉門會面,有違公開透明原則;佢]反客為主,邀請梁振英去港大出席論壇,但特首辦就話由於剛剛先收到邀請,所以未有決定,會考慮喎。

話唔透明 反邀去論壇

港大學生會噚日鐪acebook發聲明交代事件,話上星期四會長梁麗幗收到特首辦職員電話,邀請佢]4月22日去禮賓府食飯,但由於今次只係同港大學生會幹事會聚餐,特首辦無意公開畀其他港大同學或傳媒到場,所以覺得呢類閉門會面無助港大同學了解社會議題,或者對梁振英了解民情有大作用;反而會令人質疑學生會鼣z明度。

學生會更反客為主,佢]覺得既然CY有心同學生見面,唔係收買人心,不如出席論壇交流仲好,所以向CY發出邀請,叫對方去港大,學生會將舉辦「問政論壇」,等同學可諮詢政策問題,認為呢個係最有效令同學同特首溝通鴾隤k。

 
 
今日相關新聞
港大學生會 拒特首飯局
[顯示全部題目]

 
廣告 advertisement
廣告 advertisement
 
 
 
 
主頁 ,  誠聘 , 待聘 ,
房屋出租  ,  招生  , 
服務  ,  買賣  ,  其他