相片「舊物重用」 陳玉娥選立會知慳識儉

[2016.11.17] 發表

【明報專訊】今屆立法會選舉黻捁鴾H不論男女,一般都會花費幾千到幾萬元不等,拍攝選舉宣傳硬照、短片等提高曝光率。但Emily睇過落選新界東、被稱為「超級梁粉」鼣砲仵Z(娥姐)申報嚙嬼|開支,發現佢成個選舉工程只係用3.3萬元,仲騿u個人開支」一欄填上「舊物重用(相片)」字眼,價值不過30大元,真係知慳識儉。

睇番今次選舉開支,舉例如新民黨葉劉淑儀、人民力量陳志全,都分別用鰿1.1萬元搞拍攝、化妝同形象設計等工程。反觀以486票落選黈Z姐就相當節儉,成個選舉用3.3萬元,較貴麉Y聘請髐@名叫「楊君豪」嚙嬼|顧問,使3000元,同埋收到3張食環署檢控單,要畀700幾蚊移除宣傳品,而佢都收到2.1萬選舉捐款。

陳雲花100萬 與捐款相若

另一方面,同樣落選新界東鼣砟狙(陳雲)就用100萬元,但同時收到相等捐款埋單,1000元以下鴾p額捐款都合共有23萬,而大額捐款主要來自熱血公民、普羅政治學苑等政黨,而佢用騿u個人拍攝及個人形象設計」龠O用,都使2.6萬元。

更多港聞
鄭家富否認赲慼G我唔係鬼
【明報專訊】9月立法會選舉結果本已塵埃落定,最近就因青政兩人被判喪失議員資格又惹來補選爭議。鷊s界東落敗鴷萿k會前議員鄭家富噚日開記招,倡議... 詳情
【明報專訊】建制派由上屆議會開始都以WhatsApp群組加強溝通,無論係討論議會策略定風花雪月,呢個群組都起到唔少作用。立法會換屆後,建制派... 詳情
【明報專訊】立法會過去一個月每次會議都出現唔同情G鼤V亂,唔係建制派發動流會,就係非建制陣營令會議亂到無法控制,主席宣布休會,即使上星期會議... 詳情
手語翻譯員伴讀 聾人大學畢業  讀特殊教育 實踐共融理想
【明報專訊】苦讀3年,全港首批透過手語學習的聾人大學生之一Joyce(潘頌詩)畢業了。10年的教學助理生涯令她深切體會,融合教育下師生互不了... 詳情
【明報專訊】聾人學生讀唇會有困難,因此不少聾人學生都希望接受手語教學。中文大學手語及聾人研究中心於2006年展開「手語雙語共融教育計劃」,與... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2016 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992