立會順利通過動議 議員「讚歎」

[2016.11.17] 發表

【明報專訊】立法會過去一個月每次會議都出現唔同情G鼤V亂,唔係建制派發動流會,就係非建制陣營令會議亂到無法控制,主席宣布休會,即使上星期會議能舉行,亦多次發生互相投訴,要翻睇會議情G及轉場開會等;經過一個月,噚日會議終可順順利利,估唔到仲可以通過魖漍腔陪動議。

立法會大會噚日無風無浪,全日只點過兩次人數,民建聯劉國勳感嘆,議會終於重回正軌,證明法院判決係鵅C更有建制派私下笑言,無鱈C政梁頌恆、游蕙禎兩人,泛民都唔使日日咁頭痛開會,討論要唔要護送對方等等。

民主黨林卓廷就話,泛民都要尊重法院判決,做唔到咩,又笑言可能係物極必反,所以噚日開會特別平靜。至於以後係咪可以恢復正常審議?佢就話,希望啦。

更多港聞
手語翻譯員伴讀 聾人大學畢業  讀特殊教育 實踐共融理想
【明報專訊】苦讀3年,全港首批透過手語學習的聾人大學生之一Joyce(潘頌詩)畢業了。10年的教學助理生涯令她深切體會,融合教育下師生互不了... 詳情
【明報專訊】聾人學生讀唇會有困難,因此不少聾人學生都希望接受手語教學。中文大學手語及聾人研究中心於2006年展開「手語雙語共融教育計劃」,與... 詳情
【明報專訊】中學文憑試中文科被稱為「死亡之卷」。明德學院邀請了中文大學中文系高級講師歐陽偉豪(Ben Sir)、新會商會陳白沙紀念中學校長徐... 詳情
時事通識教材.時事焦點:港31海洋生態熱點 僅5保育
【明報專訊】涉及單元:今日香港、能源科技與環境 (圖1) 概念詞彙︰生態保育(ecological conservation) ... 詳情
時事議題:人大釋法  內容詳解
【明報專訊】青年新政游蕙禎和梁頌恆於立法會宣誓的風波愈演愈烈。全國人大常委會11月7日在特首和律政司就立法會主席裁決申請司法覆核案未有判決前... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2016 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992