明報新聞網海外版-明報加西版(溫哥華) - Ming Pao Canada Vancouver Chinese Newspaper
[ 前往新版面 ]
 
 
圖片
放大
 

其他新聞
陸頌雄讚麥美娟「好可愛」
撞正黃雨?龍舟嘉年華開幕冷清
[顯示全部題目]

[昔日明報]

 
港聞
 上堂7個鐘 容海恩學聽聲辨漏水

【明報專訊】新民黨立法會議員容海恩(Eunice,圖)本身有大律師資格,最近佢又咻h鰼i沙紙,不過就同法律完全無關,而係由香港管迂M業學會及國際管迂M業學會認證鵅u檢測滲水基本證書課程」。

點解佢無啦啦報讀?Eunice話好多市民搵佢處理家居漏水、滲水黻暋D,所以佢就想學?相關知識,睇?點樣解決滲水,同時可以睇麉峖t署做檢驗鶧}夠唔夠認真。

Eunice話呢個課程係上一日足7個鐘就搞掂,上晝學理論,下晝就去實習,聽鴾臛鵀傖N漏水,之後仲即刻要考試。

上完堂懮\同Emily講解,水管有漏水儭隉A聽落去係會有沙石夾雜咁嬼n,無漏水儭讔n就實齱CEunice話呢個課程只係基礎認識,透過目測、耳聽、探測機等搵漏水源頭,又會教埋有咩儀器可以用,點樣睇躠盲ヾA佢未來如果就到時間儭隉A可能會上多個進階課程。

 
 
今日相關新聞
上堂7個鐘 容海恩學聽聲辨漏水
[顯示全部題目]



引用明報

引用明報(加拿大)內容收費準則:(包括:報章,各類附刊,數碼及任何名下之內容)

文字:每100字(含標點符號) 30元
特別內容如獨家新聞,名家約稿等另按情況收費

圖片:每張50元
獨家,合成圖片,圖樣設計另議。

凡未於收費表列明之項目而屬明報(加拿大)內容者,引用者請先行查詢收費。

舉報剽竊內容獎勵辦法:

凡舉報可能剽竊明報(加拿大)內容者,若有關舉報能成功令明報(加拿大)追討有關費用,在扣除追討費用後,舉報者可獲有關金額的15%作為酬勞。

 
廣告 advertisement
 
 
廣告 advertisement
 
 
 
 
 
主頁 ,  聘請 , 招租 ,
商業招租  ,  出讓  ,  補習  , 
招生  ,  各類服務  ,  其他