明報新聞網海外版-明報加西版(溫哥華) - Ming Pao Canada Vancouver Chinese Newspaper
[ 前往新版面 ]
 
 
圖片
民建聯議員張國鈞(右)同港超聯冠忠南區前鋒夏志明(左)一齊拍片,呼籲大家睇波唔好賭波。(片段截圖)
放大
 

其他新聞
九成基層家長稱難助子女英文 社協倡設6000元「課後學習券」支援
失意DSE 鍾情寫程式 IVE生開發車牌識別系統
青協流動車18區解憂
[顯示全部題目]

[昔日明報]

 
港聞
 英格蘭大炒巴拿馬 民記暫洗燈神名號

【明報專訊】民建聯終於打破「燈神」幭]咒,唔少民記議員力捧麰^格蘭,噚晚就以6比1大炒巴拿馬。民建聯張國鈞噚日下晝就出帖撐英格蘭,仲講到明「燈神唔怕做」,並搵埋港超聯冠忠南區前鋒夏志明(子彈)一齊拍片,子彈除鷕帣y技,二人仲呼籲大家睇波唔好賭波。張國鈞鬗糷丰蝳野傰d控球,但畀子彈笑佢係咪鶭釣ぢU坐得太耐,搞到球技生疏驉C

張國鈞改sell唔好賭波

民建聯議員最近陸續表態撐邊隊,好似梁志祥、鄭泳舜、陳絔g同柯創盛撐阿根廷,陳克勤同葛珮帆就撐德國,但兩隊強隊日前都出師不利,引起網民熱烈討論,唔少人形容民建聯係「燈神」,怕佢]燈死晒自己儱R隊。不過,德國隊噚日鷏仵氻J球,以2比1反勝瑞典,即時保住分組賽出線機會。

 
 
今日相關新聞
英格蘭大炒巴拿馬 民記暫洗燈神名號
[顯示全部題目]



引用明報

引用明報(加拿大)內容收費準則:(包括:報章,各類附刊,數碼及任何名下之內容)

文字:每100字(含標點符號) 30元
特別內容如獨家新聞,名家約稿等另按情況收費

圖片:每張50元
獨家,合成圖片,圖樣設計另議。

凡未於收費表列明之項目而屬明報(加拿大)內容者,引用者請先行查詢收費。

舉報剽竊內容獎勵辦法:

凡舉報可能剽竊明報(加拿大)內容者,若有關舉報能成功令明報(加拿大)追討有關費用,在扣除追討費用後,舉報者可獲有關金額的15%作為酬勞。

 
廣告 advertisement
 
 
廣告 advertisement
 
 
 
 
 
主頁 ,  聘請 , 招租 ,
商業招租  ,  出讓  ,  補習  , 
招生  ,  各類服務  ,  其他