明報新聞網海外版-明報加西版(溫哥華) - Ming Pao Canada Vancouver Chinese Newspaper
[ 前往新版面 ]
 
 
其他新聞
馮煒光跑步 「捕獲」發哥四哥
教科書加價2至4% 書局﹕傳統版本印量減成本增
浸大中醫中心助防病調理
36%受訪合約教師年資逾7年
[顯示全部題目]

[昔日明報]

 
港聞
 張國鈞vs.劉國勳 民記燈神對決

【明報專訊】世界盃四強戰中,英格蘭不敵克羅地亞,唔少球迷因為英格蘭輸波唔開心之餘,仲摷番民建聯議員周浩鼎(Holden)、張國鈞(Horace)同劉國勳早排齊撐英格蘭麍菕A話佢]又做「燈神」。冠軍戰會由法國對克羅地亞,Horace就話支持克羅地亞,國勳就睇好法國,民記兩個議員各押注一邊做對},唔知邊個最終可以洗脫燈神之名呢?

fb做民調 問網民想燈邊隊

Horace話克羅地亞四強戰打得好,而南斯拉夫未分裂前有「歐洲巴西」之稱,克羅地亞當時係南斯拉夫聯邦國之一。對於被指「燈」力強,Horace笑言有個克羅地亞球迷朋友叫佢支持法國,因為個朋友想法國輸。Horace話,今次好有信心克羅地亞會贏,令自己可以「破燈」。同樣支持英格蘭嚗B國勳話「我鴷@界盃已經完驉v,佢覺得決賽法國會贏,因為球隊前中後場實力平均。

Holden就話支持英格蘭係因當年鰣^國讀書,但就無捱夜睇波見證英格蘭未能晉身決賽,佢話起身知道英格蘭輸鰴ㄕ陪禷}心。至於決賽,Holden話自己唔專業,所以唔講撐邊隊。

民記噚日鐪acebook做民調,叫網民投票決賽想佢]燈邊隊。有網民就留言話「怕鬻A,你撐邊隊先」,睇褽竷螺ㄟ礅H民記燈力強勁。

 
 
今日相關新聞
張國鈞vs.劉國勳 民記燈神對決
[顯示全部題目]



引用明報

引用明報(加拿大)內容收費準則:(包括:報章,各類附刊,數碼及任何名下之內容)

文字:每100字(含標點符號) 30元
特別內容如獨家新聞,名家約稿等另按情況收費

圖片:每張50元
獨家,合成圖片,圖樣設計另議。

凡未於收費表列明之項目而屬明報(加拿大)內容者,引用者請先行查詢收費。

舉報剽竊內容獎勵辦法:

凡舉報可能剽竊明報(加拿大)內容者,若有關舉報能成功令明報(加拿大)追討有關費用,在扣除追討費用後,舉報者可獲有關金額的15%作為酬勞。

 
廣告 advertisement
 
 
廣告 advertisement
 
 
 
 
 
主頁 ,  聘請 , 招租 ,
商業招租  ,  出讓  ,  補習  , 
招生  ,  各類服務  ,  其他