• 2019.10.22
    星期二

【Emily】民記區選片 諷示威者教壞下一代

[2019.10.22] 發表
民建聯推出短片為區選拉票,希望選民為下一代投理性一票,片中有一身示威者打扮鵀悎v教學生「暴力」讀音係「和平」。(民建聯facebook截圖)

【明報專訊】區選戰幔拉開,民建聯噚日鐪acebook出鰼礸u片,話為下一代「投理性一票 讓香港重回正軌」。片中一開頭就彈出字幕,話「如果再咁落去,你鴾U一代可能會...」,之後有個打扮同前線示威者差唔多,穿黑衫、戴手套同防毒面罩鵀悎v,拎住鐵槌教學生認字,但指鹿為馬,如黑板上寫住「暴力」,佢就教學生讀做「和平」。

有讚有彈 「只求老人一票?」

黑板上面個字係「破壞」,老師就教係「裝修」;「懲罰」就教係「消費」。蠷ル芵穧簉炕A獲老師讚賞「讀得好好」。之後再有字幕彈出,「唔想你鴾U一代變成咁?11月24日投理性的一票」。

短片下有人留言支持,話:「守護孩子,投民建聯;為了下一代,更要投票民建聯!」但亦有大批網民批評,話「就係唔想下一代都變成咁?所以『守護孩子 不要民建聯』光復香港 時代革命」;有網民話民記出呢條短片「係唔係宣布與年輕人敵對,只求老人家一票?」

更多港聞
【明報專訊】立法會財委會本月11日就開始選舉正副主席,經歷約10個鐘共3次會議,選出主席為陳健波,但到噚日個會仍未能選到副主席。公民黨郭家麒... 詳情
【明報專訊】建制派議員何君堯言行惹火,今個星期同下星期鴷萿k會大會,都分別有泛民提出譴責佢行為不檢黻岉部A聽日先由公民黨郭家麒動議譴責何君堯... 詳情
【Emily】南亞街坊致謝  楊彧:都係香港人
【明報專訊】近日少數族裔議題隨住民陣召集人岑子杰遇襲、警方以水炮車向清真寺噴藍水等事件而備受關注,民協深水鶧狦陪楊彧(粵音郁)食住呢個時勢... 詳情
獲普立茲提名港產攝影師:佩服港攝記冒死採訪示威
【明報專訊】在港土生土長的知名華裔攝影師趙漢榮,早前憑拍攝美國加州山火照,獲美國普立茲「突發新聞攝影類獎項」最終提名。趙漢榮於美國工作約20... 詳情
【明報專訊】《人民日報》微博「人民銳評」專欄發表題為「美化黃之鋒,香港教育的病該治」的署名文章,不點名指一間中學校本教材,以香港眾志秘書長黃... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2019 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992