明報新聞網海外版-明報加西版(溫哥華) - Ming Pao Canada Vancouver Chinese Newspaper
[ 前往新版面 ]
 
 
其他新聞
【Emily】邵家臻《坐監記》 監獄列禁書
【Emily】兩會疫情推遲 財會「疫市」加會
【Emily】市民送布口罩 陳克勤感動得不知所措
【Emily】議會監察批搞晚宴 譚文豪:早取消
行業學堂:港大AI課程 文理兼重
[顯示全部題目]

[昔日明報]

 
港聞
 【Emily】Ann姐口罩論 檢測中心出聲明 「僅提供數據,無下結論」

【明報專訊】立法會議員蔣麗芸(Ann姐)前日鐪acebook拍片重提「蒸口罩論」,佢引述香港標準及檢定中心(STC)奰侅結果,顯示蒸過鴾f罩,鷊L粒子過濾力 (PFE) 表現唔太受影響,證明「高溫消毒口罩」係可行,同唔會破壞口罩結構。不過,負責檢測餱TC中心噚日出聲明,話「僅提供測試數據而沒有作出任何結論」,又話PFE只係「安全標準的眾多測試要求中的其中一個內容要求」。聲明一出,網民即刻食花生,有人話聲明證明中心係「忠於科學」,亦有網民話「醒目鼢N唔接這單生意啦」。

Ann姐就同Emily講,唔介意網民講黚滿A佢話自己只係陳述番數據出薄A但對政府官方Telegram「香港抗疫資訊頻道」回應佢鮥ost,文中hashtag髐@句「建議考慮少讔釂N乜用嚜☆隉v,Ann姐似乎有禶L言:「乜我]納稅人畀咁多錢政府,係畀佢]玩埋鷭tupid joke(愚蠢笑話)?」

Ann姐話政府叫人唔好重用口罩,但市面供不應求,售價炒高晒,基層家庭負擔唔起,叫政府反省鵅A諗鵀陬L方法幫市民。

 
 
今日相關新聞
【Emily】Ann姐口罩論 檢測中心出聲明 「僅提供數據,無下結論」
[顯示全部題目]



引用明報

引用明報(加拿大)內容收費準則:(包括:報章,各類附刊,數碼及任何名下之內容)

文字:每100字(含標點符號) 30元
特別內容如獨家新聞,名家約稿等另按情況收費

圖片:每張50元
獨家,合成圖片,圖樣設計另議。

凡未於收費表列明之項目而屬明報(加拿大)內容者,引用者請先行查詢收費。

舉報剽竊內容獎勵辦法:

凡舉報可能剽竊明報(加拿大)內容者,若有關舉報能成功令明報(加拿大)追討有關費用,在扣除追討費用後,舉報者可獲有關金額的15%作為酬勞。

 
廣告 advertisement
 
 
廣告 advertisement
 
 
 
 
 
主頁 ,  聘請 , 招租 ,
商業招租  ,  出讓  ,  補習  , 
招生  ,  各類服務  ,  其他