明報新聞網海外版-加西版(溫哥華) - Canada Vancouver Chinese Newspaper
 
 
圖片
新任社會福利署長葉文娟
放大
 

其他新聞
葉國謙:譚耀宗係特首人才
陳智思帶林鄭遊曼谷
[顯示全部題目]

[昔日明報]

 
港聞 [昔日明報]
 社署新署長愛與仔女舌戰

【明報專訊】新任社會福利署長葉文娟7月初到位後,噚日終於有時間同傳媒茶敘,笑住話社福議題係今屆政府工作重點,所以上任兩個月已經「W唔到氣」。不過佢話接任署長後,每個範疇都想做好,尤其上周一推出鵅u長者社區照顧服務券」,係佢做勞福局副秘書長(前壎芮盓Q及食物局)年代已有鵅u錢跟人走」概念,至今320人申請,相信可達到兩年1200個鴷媦苤C

忙到「W唔到氣」

既然社福項目屬於重點工作,葉文娟都好明白前線員工壓力,不單落區同各分處同事見面,稍後仲會約見工會繼續爭取增加人手。至於有社署專員早前話熱心人派物資,可能助長露宿者嚜〞k,佢強調社署向來支持市民熱心助人,自己亦被熱心人鵀甈健P動,但最重要靠官、商、民通力合作,各界亦要多礸o放正能量。

被問到唔少前社署署長,好似林鄭月娥、鄧國威等都成為司長局長,葉文娟就話自己只想「有一分熱發一分光」,做好自己崗位,又話「我個樣都唔似有野心啦」。屋企有兩子一女儭迨摰S,仲話自己好鍾意享受家庭樂,最近睇完電影《狂舞派》,平時又會同仔女就社會議題激辯,但係乜議題就不便透露。

 
 
今日相關新聞
社署新署長愛與仔女舌戰
[顯示全部題目]

 
廣告 advertisement
 
 
 
廣告 advertisement
 
 
 
主頁 ,  聘請 , 招租 ,
商業招租  ,  出讓  ,  補習  , 
招生  ,  各類服務  ,  其他