明報新聞網海外版-加西版(溫哥華) - Canada Vancouver Chinese Newspaper
 
 
其他新聞
CY第10次「內交」
促釋政治犯 月餅飛入中聯辦
區議員出「外傭博炒實錄」
盧偉國吹笛拉琴都拿手
[顯示全部題目]

[昔日明報]

 
港聞 [昔日明報]
 珠姐:樂到學民論壇
公民黨真普聯食檸檬

【明報專訊】真普選聯盟同公民黨聽日鰜勘]大學舉行「公民提名何懼之有」研討會,不過,佢]前排呻,話邀請港區人大代表譚惠珠等建制派人士時頻食閉門羹。珠姐噚日就話,若果學民思潮第日舉辦有關《基本法》嚚袛癒A佢會樂意出席,仲連power point都準備好,唔通珠姐獨愛學民仔?

話整好百張slides講解

話說珠姐噚日同學民思潮黎汶洛一齊出席港台節目《議事論事》,珠姐一開波聽到黎汶洛堅持公民提名,就搶咪質疑做法係咪符合《基本法》。會後珠姐語重心長咁話,他日學民仔有乜關於《基本法》嚚袛癒A佢都好樂意出席,仲話已經整好107張slides(幻燈片)講解。黎汶洛見到珠姐咁熱情都打個突,佢之後同Emily講,學民仔開學後比較忙,暫時無諗住搞論壇,就算真係搞,都唔會淨係邀請珠姐一個。

雖然聽日論壇見唔到珠姐,但就有「幫港出聲」發起人何濼生同港大法律學者陳弘毅,平時不苟言笑鼣砲側楶@日錄影港台節目時一聽到論壇,就忍唔住問隔籬位,聽日論壇會唔會有人搗亂,睇購\都幾擔心。

聽日旺角 論壇打孖

聽日除鰳u普聯同公民黨鰜陘j合辦論壇,公民黨九龍西支部同一時間鰫籊丹璊H專用區舉行佔中論壇,公民黨立法會議員毛孟靜會出席。有人好奇點解咁都鬧雙胞胎,但雙方話月前已安排論壇,無得改期,唔通佢]一直無溝通?

 
 
今日相關新聞
珠姐:樂到學民論壇
[顯示全部題目]

 
廣告 advertisement
 
 
 
廣告 advertisement
 
 
 
主頁 ,  聘請 , 招租 ,
商業招租  ,  出讓  ,  補習  , 
招生  ,  各類服務  ,  其他