明報新聞網海外版-加西版(溫哥華) - Canada Vancouver Chinese Newspaper
 
 
圖片
中策組前首席顧問顧汝德出席外國記者會午餐會時重申,佢儱s作係按事實數據寫成鵅ujournalist book(報道著作)」,午餐會後仲同傳媒傾鱆韖b個鐘貧窮問題。(劉焌陶攝)
放大
 

其他新聞
死刑廢除20年紀錄片今首映
調查:明年平均或派1.6月花紅
曾鈺成馬逢國 靚畫前睇手機
消委轟通識書為改而改
科大新課程 可入「上帝粒子」實驗室
[顯示全部題目]

[昔日明報]

 
港聞
 顧汝德:派錢愚蠢
批港府扶貧不力

【明報專訊】回歸前港英政府中央政策組首席顧問顧汝德(Leo Goodstadt)近日出新書《繁華底下的貧窮:香港施政失誤》,噚日再應外國記者協會邀請出席午餐會,大談港府扶貧政策不力,例如即使設立貧窮線只會令貧窮問題失焦,諗住派錢紓困更加係nonsense(愚蠢)。Emily當然想問懮\點睇最近儮q視發牌問題啦,點知佢就好無奈咁用半鹹淡廣東話同Emily講,佢好用心講鼲搨@貧窮問題,點知大家淨係關心電視發牌同政改問題!

顧汝德前排為新書密密宣傳,被親建制報署名評論文章話佢正在「策劃」整個政改戰役,仲話「電視發牌不過是前哨接觸戰」。佢噚日繼續封口唔評論發牌,唔通怕被人批評係外國勢力干預?顧汝德就斷然否認,話自己一直有寫書批評政府政策,有咩想講就講,但唔會蠢到講囍菑v唔擅長洁C

唔係張三李四 不亂評政改

至於普選係咪解決連串社會問題鼣怞n方法?顧汝德就繼續半鹹淡廣東話講,呢灠暋D始終要港人自決,佢唔係「張三李四」,然後轉番英文頻道,話唔應該「開藥方」教社會點做,仲話覺得大家唔應該問佢呢方面儱N見喎!

 
 
今日相關新聞
顧汝德:派錢愚蠢
[顯示全部題目]

 
廣告 advertisement
 
 
 
 
廣告 advertisement
 
 
 
主頁 ,  聘請 , 招租 ,
商業招租  ,  出讓  ,  補習  , 
招生  ,  各類服務  ,  其他