• 2018.10.16
    星期二

建測界謝偉銓:填海賣地有6120億

[2018.10.16] 發表

【明報專訊】《施政報告》提出「明日大嶼」鴾j型填海及發展計劃,引起社會爭議,唔少反對者質疑政府要動用四五千億元填海係燃燒公帑。立法會建築、測量、都市規劃及園境界議員謝偉銓(Tony),噚日就鐪acebook計鰼虃ヾA話即使政府要用5000億元填海,但屆時單係賣地收入已經可以抵消成本。

稱賺凸過千億元

Tony話,有人質疑呢個發展計劃會掏空庫房,但大家有無諗過填海造出鵀a係有價值,作為資深產業測量師懮\粗略計?屆時賣地收入有幾多,佢話人工島面積約1700公頃,估計有五成土地可以建屋,當中鴾T成係私樓地,而1公頃等於約10萬平方呎,如果以相對鵀a積比率六成去計算,樓面面積就多達1.53億平方呎。Tony話只要每平方呎賣到4000蚊,庫房已經有6120億元進帳,形容扣埋填海費,「仲賺凸鷞L千億元!」數字亦未計算人工島儭g濟效益同就業機會等。

網民:你自己出錢做

條數睇落好似好理想,但網民唔係個個buy,有人留言話「如果你覺得有錢賺咪你自己出錢投資做埋佢囉」,亦有人質疑「高鐵夠話會回本」;有網民就質疑Tony係建測界議員身分,「成香港蠵畀曬你],唔怪得知咁支持啦」。

更多港聞
「茉莉花行動」  檢1噸有害電子廢物
【明報專訊】香港有茉莉花行動!對,是行動,唔係埃及?茉莉花運動,話說本港執法單位都會為「行動」起代號,Emily噚日見到,環保署本月中與其他... 詳情
【明報專訊】立法會上星期選出18個事務委員會鴷膩ぁD席,建制派積極培訓新議員接棒做主席,好似民建聯張國鈞(Horace)咁,就身負重任做政制... 詳情
【明報專訊】《施政報告》提到政府致力「在維護現有一男一女、一夫一妻的婚姻制度的基礎上」,促進不同性傾向同跨性別人士鴷音札鷛|。一直推動同志平... 詳情
曾查曾蔭權許仕仁案 廉署猛將余振昌退休
【明報專訊】廉署執行處過去幾年因首長署任及接班事宜弄出唔少風波,隨?執行處首長丘樹春早前「坐正」,內部人事情?漸見明朗。今年已屆退休年齡?執... 詳情
與台北故宮合作 配合AR技術 城大動物展活現古地圖噴水魚
【明報專訊】欣賞古時描繪動物的畫作,往往需要一些聯想力,始終古人對動物的理解或與現今不同,香港城市大學與台北國立故宮博物院合作舉行展覽,利用... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2016 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992