劉鳴煒與學生交流﹕唔去日本都未必買到樓

[2015.07.09] 發表
青年事務委員會主席劉鳴煒(藍恤衫者)與學生分享,話香港與美元掛u,加上中國資金影響,香港樓市正經歷特殊周期,於此時期置業係好困難;但佢認為樓市未來會有良好調整,年輕人應留意日後樓市走勢。(黃佑銘攝)

【明報專訊】身兼青年事務委員會主席齔堣H置業集團主席及行政總裁劉鳴煒,噚日到大學同學生交流。劉鳴煒之前因為叫年輕人去少齯擖說B睇少衋蛻x錢買樓,畀人話佢仍然係「離地」富二代,佢噚日仍被人追問此事,而佢堅持話,「樓價幾高幾低都好,都要儲首期,一儲錢就要defer consumption(延後消費),係無可避免,但唔係好多人願意咁做」。不過,佢又補多句話,「唔係包生仔,唔係唔去日本、唔睇戲就買到」,但唔儲錢就買唔到。

劉鳴煒仲有個身分係智經研究中心副主席,提供建議畀政府,佢就不諱言「無一個智庫係中立,全世界每個智庫都有立場,大家要接受」,咁智經又有乜洏蒆鶨O?

如果有畢業生想加入智庫呢行,劉鳴煒就話「未必適合」,唔係因為年紀太輕或唔夠經驗,而係未有所需政策麊壅恁A難以投入同明白研究對象。佢又同年輕人講,遇到困難時, 「老套講句,唔好放棄」,全場學生都笑出薄I

更多港聞
何俊賢﹕授勳遴選似搵隱青 回應獲頒星章
【明報專訊】民建聯漁農界議員何俊賢(圖)鰣頩L去黿職情A獲授銅紫荊星章,有評論認為,咁係因為佢所屬嚘捆A界鰩S首選舉中坐擁60名選委票,鶹... 詳情
回應西環不滿報道 發叔﹕我唔睇報紙
【明報專訊】立法會噚日召開本年度最後一次大會,近期因病唔多返去開會儭g民聯立法會議員劉皇發,反而準時現身,大家終於可以鶶怮嶀@次大會等到發叔... 詳情
【明報專訊】研究公民教育的教育學院教育政策與行政系副教授梁恩榮,曾參與編寫1996年《學校公民教育指引》,他比較了回歸前後4份公民教育指引,... 詳情
何漢權:輕視中史 助長港獨
【明報專訊】教育評議會副主席、風采中學校長何漢權在中學任教約30年,他指愛國是「好就誇讚,不好就批評」,國民教育「不是升國旗時流眼淚」,而是... 詳情
區伯權:中共「殖民」手段遜英國
【明報專訊】自1970年代起任教中學逾30年的區伯權,港英時期曾擔任課程發展委員會成員,1984年參與制定公民教育指引。由學生年代看茼P學「... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2015 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992