洪拳高手拍片:曾俊華剛柔並重

[2017.03.21] 發表
(facebook片段撮圖)

【明報專訊】曾經講過自己「幾打得」黚S首候選人曾俊華,噚日鐪acebook上載最新一段「拍住上」短片,搵魖潃茠Z林高手林鎮輝(右)同趙式慶(左)撐場。林鎮輝係曾俊華修習洪拳黈v伯,趙式慶就係曾俊華鵀P門師兄弟。

趙世光幼子趙式慶話,一套工夫要打得好,一定要剛柔並重,就好似人生一樣,指人生係一場障礙賽,鰣囍P環境就要用唔同鴾閬﹛B步伐同呼吸去應對。佢話,鶼翰T華身上正正就見到剛柔並濟黚S點。林鎮輝就透露,曾俊華最近都仲有練洪拳,「佢仲想搵灟x器,自己都仲有練習」。

曾選舉論壇講「盧海鵬試咪」

另外,曾俊華不時被形容性格風趣幽默,原來佢前日出席選舉論壇,鶵袛竄e試咪時,就講鬙y「盧海鵬試咪」。競選辦義工羅永聰叫佢「要試一試回音」,薯片初頭就問「點試回音隉v,然後就壓低聲線講「盧海鵬試咪」。兩個人隨即偷笑。

更多港聞
開支埋單80萬  齊心辦論壇 建制泛民感欣慰
【明報專訊】由建制同泛民選委合作搞黚S首選舉論壇前晚大功告成,論壇鷎鰴鶢博館舉行,據Emily所知,今次場租、音響廣播及保險等各項開支,埋... 詳情
迪士尼推香港主題貼紙
【明報專訊】去過迪士尼樂園麊B友都會知道,樂園內嚘t藝人員隨身都會帶住唔同主題龠K紙,送畀樂園內鴾p朋友同賓客,呢禷K紙仲係唔少迪士尼粉絲... 詳情
數學牽頭趣學STEM  「大小老鼠誰先凍死」 解構面積體積關係
【明報專訊】不少學校以機械人、生物科技等推動STEM(科學、科技、工程、數學),九龍真光中學則試驗以數學牽頭、結合其他理科推動STEM,例如... 詳情
【明報專訊】培正中學上周舉行中二成長日營時,要求學生赤腳走路兩個多小時,有6至7名學生更赤腳走入街市。本身是醫生的立法會議員郭家麒指出,赤腳... 詳情
3高中生代表隊出戰美科研賽
【明報專訊】由青協、教育局及科學館合辦「2017年香港學生科學比賽」,讓學生以發明品或研究報告形式進行科學探究,日前於香港科學園舉行初賽暨作... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2016 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992