明報新聞網海外版-加東版(多倫多) - Canada Toronto Chinese Newspaper
 
主頁    要聞     加國新聞     社區新聞     中國     國際     港聞     經濟     體育     影視     副刊    工商專業    股市行情  
即時新聞網 ·  醫事網 ·  車網 ·  樂在明廚 ·  置業頻道 ·  FAN club ·  分類網 ·  特刊專區 ·  香港股市行情
   
 
圖片
放大
 

其他新聞
港澳研究會學者話畀港大冷落
馬會頒獎禮合照 自拍搞掂
[顯示全部題目]

[昔日明報]

 
港聞
 陳太:肥彭見港英旗歡迎有衋爭

【明報專訊】末代港督彭定康(圖)訪港行程緊密,不過佢都抽時間同舊部下、前政務司長陳方安生食飯。

陳太噚日鰤茈x《在晴朗的一天出發》上透露,前晚同肥彭去髐@間上海菜館食飯敘舊,大家都有講下香港近G。陳太話肥彭仍然對香港事務好有興趣,不過席上就冇討論政改。肥彭仲好關心M家鴾蔑員士氣,同埋舊同事黿↙G。至於肥彭出席活動時,有廿幾個手持港英旗鴷咱薛邦D歡迎佢,陳太就話肥彭都好開心有人歡迎佢,不過又有衋爭慼C陳太都有向佢解釋呢齯H唔鷊d港獨,「只鶱h緬港英時代,鶖优F府比較公平公正、社會比較公義齱v。

話肥彭關心公僕士氣

被問到同肥彭敘舊,會唔會怕被人話聯絡「外部勢力」,陳太即刻提高聲線話「當然無啦!」佢強調鰣輕鉿鼲搹h年,「香港畀鬻琣P家人好多好多」,所以有機會應回饋社會。陳太話,靠自己之前鰬F府工作同做立法會議員儭g驗,希望可以鰬F府管治同政改方面「做到幾多都樂意去做」。

 
 
今日相關新聞
陳太:肥彭見港英旗歡迎有衋爭
[顯示全部題目]

 
廣告 advertisement
廣告 advertisement
 
 
 
 
主頁 ,  誠聘 , 待聘 ,
房屋出租  ,  招生  , 
服務  ,  買賣  ,  其他