明報新聞網海外版-加西版(溫哥華) - Canada Vancouver Chinese Newspaper
 
 
圖片
石sir上年起兼職間u鑽的」,初一晚開工,接載需要輪椅輔助麊曭怞P家人相聚。(黃志東攝)
放大
 

其他新聞
新民黨公民力量 食湯圓結盟
[顯示全部題目]

[昔日明報]

 
港聞
 鐵人教練傲p的載長者團年

【明報專訊】做過7年會計師、現職三項鐵人教練鴷蛘狴k(石sir),M家月入約萬五,生活無憂懮\,舊年年尾發現接載輪椅人士鵅u鑽的」唔夠司機,決定part-time間u鑽的」,專做少人願意做鴭]更同頂更。年初一當晚,人人同屋企人過年,佢就做足10幾個鐘,接載需要輪椅輔助麊曭怞P家人相聚。

初一照接輪椅長者

石sir話,因為「鑽的」用電油,每公升電油要約17元,貴過石油氣成倍,好少人願意間A夜更生意少,亦不時唔夠人。佢話,始終有輪椅人士需要出街,「我識隅恣A又一早考鱆漱h牌,幫到人就幫,我都想令人開心」。

年初一晚,人人慶新年,無咩司機返工,石sir決定放棄假期返工。佢話,好多要輪椅輔助鵀悀H家,新年難得同屋企人團聚,無車出入好唔方便。

佢M家逢星期六返晏,4點到凌晨6點,假期頂更,月入約2000幾蚊,有時淡靜齱A收入就少齱A「賺幾多都唔緊要,最緊要幫到人」。

「鑽的」行政總裁梁淑儀話,M家有6架鑽的,其中一架欠夜更司機。佢話計劃今年首季同旅行社合作推出「無障礙自由行」本地半日團,用鑽的接載需要輪椅輔助黈客,連埋導遊,收費約3000元至4000元。

 
 
今日相關新聞
鐵人教練傲p的載長者團年
[顯示全部題目]

 
廣告 advertisement
 
 
廣告 advertisement
 
 
 
 
 
主頁 ,  聘請 , 招租 ,
商業招租  ,  出讓  ,  補習  , 
招生  ,  各類服務  ,  其他