中新網兩訪肥胡

[2015.09.08] 發表

【明報專訊】北京上星期舉行抗日勝利70周年閱兵,香港有唔少人獲邀上去睇閱兵,事後唔少人都話震撼,而內地官媒中新網搵鬫n多參加者做訪問,講嚝\兵感受,好似全國政協常委胡定旭(肥胡)咁,佢話今次已經係第三次睇閱兵,1999年、2009年黻篥y閱兵佢都有去,每次都令佢感到好驕傲喎。

佢話,今日中國能夠走到呢一步,真係唔容易,佢1974年去英國讀書同工作時,就切身感受到英國人睇唔起中國人,當時有間酒店,印度人可以入去住,但香港人就唔得,後來酒店就畀香港人買驉C佢又話中國無論有幾強大,但中國人都會保持謙虛。

除鷑\兵,其實中新網8月份都訪問過胡定旭,講黈藄埧雂ヾB環保等問題,佢覺得企業要做好社會責任,好似佢就諗鴾u廠點樣可以減低碳排放,以及點樣推動環保公益事業。內地官媒短時間內兩次訪問肥胡,唔知有乜玄機?

更多港聞
【明報專訊】難民湧入歐洲,好多人鰨途中喪命,事件震撼國際。香港紅十字會緊急呼籲關注全球最大人道災難,話近月敘利亞難民潮升溫,每日有近2萬名... 詳情
Nokia批無使命願景失合約 內企高層來港學社會責任
【明報專訊】內地通訊網絡公司女創辦人跟手機生產商Nokia商討合約時,被指「你的公司還差很遠」,2010年毅然赴港攻讀科技大學行政人員工商管... 詳情
志奮領留英學生 冀革新能源政策
【明報專訊】到外國留學進修不一定是學生的專利,由英國外交及聯邦事務部設立、長和集團提供部分資助的「長和志奮領留英獎學金」,今年便提供全額資助... 詳情
時事通識教材
【明報專訊】(請看附圖) 詳情
第18屆校園記者.女子桌球世界冠軍吳安儀:努力堅持 突破自己
【明報專訊】現年24歲的吳安儀,分別在今年4月WLBSA世界女子職業桌球錦標賽(世錦賽)和8月世界六個紅球桌球錦標賽奪冠,年紀輕輕已在國際桌... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2015 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992