明報新聞網海外版-明報加東版(多倫多) - Ming Pao Canada Toronto Chinese Newspaper
[ 前往新版面 ]
 
主頁    要聞     加國新聞     社區新聞     中國     國際     港聞     體育     影視    工商專業    股市行情  
即時新聞網 ·  醫事網 ·  車網 ·  樂在明廚 ·  置業頻道 ·  FAN club ·  分類網 ·  特刊專區 ·  香港股市行情
   
 
圖片
港協暨奧委會會長霍震霆(圖)噚日出席一個公開活動,被記者問到點睇阿叻代表香港做火炬手,佢就話,無貝峔銗L機構或者都係考慮娛樂性。(鍾林枝攝)
放大
 

其他新聞
贊成綠化屋頂 建築師:計負荷力係common sense
一帶一路撥款 黃毓民預告拉布 李慧k促政府內部調資源
QS亞洲排名榜 港4大學入十大
時事通識教材.時事焦點.馬道立:法院挑戰 前所未有
第19屆校園記者﹕4學生獲獎 免費赴哈佛上暑期課
[顯示全部題目]

[昔日明報]

 
港聞
 點睇搵阿叻傳聖火? 霍震霆:或考慮娛樂性

【明報專訊】四年一度龠纗B8月將鬗琣餑|行,藝人陳百祥(阿叻)成為本港唯一傳遞奧運聖火鴾鶿略漶A唔少網民好有意見,質疑點解唔係由運動員代表香港去傳聖火。港協暨奧委會會長霍震霆(圓圖)噚日出席一個公開活動,就被記者問到點睇阿叻代表香港做火炬手,佢就話,無貝峔銗L機構或者都係考慮娛樂性。

霍震霆呼籲大家應該由運動員角度出發,畀佢]最大支持同鼓勵,又希望官方多宣傳,等大家了解麰輕銋B動員鼣ず堋g驗。立法會選舉就到,曾經擔任體育、演藝、文化及出版界議員多年奰N震霆,被問到點睇業界代表馬逢國麊穛{,佢就話對方既然選到做議員,相信表現係點大家都睇到喎。咁佢又點睇馬逢國之前批評記者鬘萿k會走廊食飯翵末蛂H霍震霆就同記者講,自己離開議會好耐,都好掛住大家,仲講笑話本來想請記者食飯,但講完隨即轉身離開。

 
 
今日相關新聞
點睇搵阿叻傳聖火? 霍震霆:或考慮娛樂性
[顯示全部題目]



引用明報

引用明報(加拿大)內容收費準則:(包括:報章,各類附刊,數碼及任何名下之內容)

文字:每100字(含標點符號) 30元
特別內容如獨家新聞,名家約稿等另按情況收費

圖片:每張50元
獨家,合成圖片,圖樣設計另議。

凡未於收費表列明之項目而屬明報(加拿大)內容者,引用者請先行查詢收費。

舉報剽竊內容獎勵辦法:

凡舉報可能剽竊明報(加拿大)內容者,若有關舉報能成功令明報(加拿大)追討有關費用,在扣除追討費用後,舉報者可獲有關金額的15%作為酬勞。

 
廣告 advertisement
廣告 advertisement
 
 
 
 
主頁 ,  誠聘 , 待聘 ,
房屋出租  ,  招生  , 
服務  ,  買賣  ,  其他