明報新聞網海外版-明報加東版(多倫多) - Ming Pao Canada Toronto Chinese Newspaper
[ 前往新版面 ]
 
主頁    要聞     加國新聞     地產新頁     中國     國際     港聞     經濟     體育     影視     副刊    工商專業    股市行情  
即時新聞網 ·  醫事網 ·  車網 ·  樂在明廚 ·  置業頻道 ·  FAN club ·  分類網 ·  特刊專區 ·  香港股市行情
   
 
圖片
明年踏入71歲鼢鉹j內科學講座教授黎青龍(圖)前日同Emily講自己「被迫」轉兼職,結果即獲捐款100萬元。對於港大噚日回應指劃定退休年齡要考慮其他教職員鴾刉E機會,黎青龍就話「嬲到震」。(資料圖片)
放大
 

其他新聞
6月開鑼 博物館節開幕睇長衫聽南音
送萬本有聲書 名人明星聲演《書劍》
容海恩再對外傭講「唔好意思」
融入大灣區 工聯提吸引港人建議
回應中小學教職學位化 林鄭﹕理應重視教師訴求
[顯示全部題目]

[昔日明報]

 
港聞
 轉兼職消息出 黎青龍獲捐百萬 港大指考慮他人升職機會 教授「嬲到震」

【明報專訊】本港肝病權威、香港大學內科學系講座教授黎青龍服務港大近半世紀,佢前日同Emily講明年踏入71歲「被迫」轉兼職,佢話噚日消息一出,各方好友都好關心佢,仲有人即刻捐出100萬元,資助佢轉兼職後鴷肮﹛C

自爆轉兼職 月薪5萬變3萬

黎青龍噚日仲自爆,原來佢M家每個月人工5萬元,轉兼職後每月只得3萬元。雖然貴為肝病權威,黎青龍從未有退下前線鴭擬Y,無間斷診症同教書,5年前有熱心人士捐款,資助佢鴷肮▲O用,「出年就無捐款,得番3萬元人工都唔知點算」。噚日黎青龍「被迫」轉兼職黈灡坐@出,就有人捐出100萬元資助,佢話完全唔知道捐款人係邊個,好多謝熱心人士咁支持佢。

港大發言人噚日回應話,港大教職員退休年齡係60歲,重新聘任時,要考慮有關人選是否合乎大學最佳利益、有否足夠資源支持。至於劃定退休年齡,大學既要考慮保留人才,亦要考慮其他教職員鴾刉E機會。

港大︰教職員退休年齡60歲

對於港大回覆要考慮其他人升遷機會,黎青龍就「嬲到震」,佢話自己65歲之後嬼~金係由港大內科學系支付,而講座教授一職對其他教職員無影響,「我屩齒鴞P其他人升職全無關係,我只想保留全職講座教授名義,唔會損害大學」。

黎青龍曾拒絕轉去私家醫院,佢明年轉兼職後,就無得留低鷅融R醫院睇私家症,要轉去港大有份管理?私院港怡睇私家症。大學教授鬗膝葺撠|睇私家症,要同醫管局分帳,一般教授去港怡睇私家症,都要照樣分帳。

 
 
今日相關新聞
轉兼職消息出 黎青龍獲捐百萬 港大指考慮他人升職機會 教授「嬲到震」
[顯示全部題目]



引用明報

引用明報(加拿大)內容收費準則:(包括:報章,各類附刊,數碼及任何名下之內容)

文字:每100字(含標點符號) 30元
特別內容如獨家新聞,名家約稿等另按情況收費

圖片:每張50元
獨家,合成圖片,圖樣設計另議。

凡未於收費表列明之項目而屬明報(加拿大)內容者,引用者請先行查詢收費。

舉報剽竊內容獎勵辦法:

凡舉報可能剽竊明報(加拿大)內容者,若有關舉報能成功令明報(加拿大)追討有關費用,在扣除追討費用後,舉報者可獲有關金額的15%作為酬勞。

 
廣告 advertisement
廣告 advertisement
 
 
 
 
主頁 ,  誠聘 , 待聘 ,
房屋出租  ,  招生  , 
服務  ,  買賣  ,  其他