明報新聞網海外版-加西版(溫哥華) - Canada Vancouver Chinese Newspaper
 
 
其他新聞
民主黨區會搶灘成功 推廣《基本法》
睆犍芠朵~增三關
被炒理大副校:處分非一視同仁
時事通識教材
好讀中文﹕生活入題 讓沉悶變精彩
[顯示全部題目]

[昔日明報]

 
港聞
 鄉局擲100萬設研究部

【明報專訊】近日不斷話要組黨、為選舉做準備龠m議局,褽礞U星期五28號會去深圳舉行集思會,主席劉皇發話,早前已經完成拜訪27鄉事委員會同鄉民座談鴾u作,褽簼O個兩日一夜龠鬥銩|將會研究鄉議局選舉工作。不過佢又同記者講,個人從來無講過要組黨,只不過鄉議局需要做研究,睇鴾擃彃嬼|安排點做。

發叔妹夫主理

雖然發叔話唔係組黨,但係鄉議局亦有唔少動作,噚日召開執委會,就通過撥100萬元去成立研究部,發叔話呢個只係前期工作,筆錢用謗苳H,而負責處理研究部鵅A就係發叔妹夫薛浩然,稍後提交研究部運作建議。呢100萬元鄉議局唔會特別開獨立戶口處理,但會由佢]內部委員會共同監督。

荃灣鄉委會主席鍾偉平話,100萬對於成立研究部只係好少錢,目標係要成立研究中心,研究有關新界各項議題,唔限於政治問題,好似堆填區等都一樣關事。

 
 
今日相關新聞
鄉局擲100萬設研究部
[顯示全部題目]

 
廣告 advertisement
 
 
廣告 advertisement
 
 
 
 
 
主頁 ,  聘請 , 招租 ,
商業招租  ,  出讓  ,  補習  , 
招生  ,  各類服務  ,  其他