明報新聞網海外版-加西版(溫哥華) - Canada Vancouver Chinese Newspaper
 
 
圖片
民主黨副主席羅健熙唔怕人]知佢搵幾多錢,仲將稅單上載facebook,咁開誠布公唔係人人做到。
放大
 

其他新聞
陳茂波大談單車徑
乘風同樂10月處處風箏
李慧詩鬥贏沙灘車
迷失青年發憤圓律師夢
73%教員指講粗口違操守
[顯示全部題目]

[昔日明報]

 
港聞
 羅健熙自爆交稅3萬幾

【明報專訊】前排有個高登仔買到iPhone 5s,因為太興奮,即刻鷅穭Wpost鰼i單,但就唔小心公開埋自己全名、身分證同信用卡號碼,身陷被起底危機。點知噚日Emily鐪acebook都見到類似洁A民主黨副主席羅健熙將稅單上載facebook,雖然張稅單得羅健熙個全名,無地址亦無身分證號碼,不過就透露鱄鴩蚘\兩期共要交3萬幾蚊稅。

講起交稅,好多人都會避忌唔肯講,Emily估唔到羅健熙咁公開透明、開誠布公。不過,區議員薪酬有幾多都係公開資料,如果無其他正職,每個月靠2.3萬元麍z貼,有時都有躞爣滿C

 
 
今日相關新聞
羅健熙自爆交稅3萬幾
[顯示全部題目]

 
廣告 advertisement
 
 
 
廣告 advertisement
 
 
 
主頁 ,  聘請 , 招租 ,
商業招租  ,  出讓  ,  補習  , 
招生  ,  各類服務  ,  其他