明報新聞網海外版-加西版(溫哥華) - Canada Vancouver Chinese Newspaper
 
 
圖片
放大
 

其他新聞
迷失青年發憤圓律師夢
73%教員指講粗口違操守
新書解讀夜青
時事通識教材
時事點對點﹕王菲微博護前夫 從孩子角度出發
[顯示全部題目]

[昔日明報]

 
港聞
 李慧詩鬥贏沙灘車
幫港府宣傳香港

【明報專訊】政府前排就搵世界單車錦標賽冠軍兼奧運銅牌得主李慧詩拍髐@段短片宣傳香港,仲鬺齞z詩主場烏溪沙單車練習場搭台,搞髐@場沙灘車鬥單車比賽。李慧詩「賽後」話,同沙灘車「比賽」唔算辛苦,都係好似平時自己玩技術咁隉C

政府「香港品牌」前排搵驉u見面•見香港」拍攝短片宣傳香港。為鷩蝟y壓迫感緊張效果,攝製隊出動大型電動沙灘車同李慧詩展開追逐戰,在高速下拍攝女車神,但要超越李慧詩唔係咁容易,相反,李慧詩就從容不迫話唔算辛苦,「比賽」期間仲可以鰜逡隉A鏡頭點先可以拍靚齱A拍完每一場都會同導演交流。牛下女車神除鷑嶀艀菑v片中拎住獎牌太輕佻,仲連頭髮要紮幾高、頭盔要戴幾高都要講究。

「香港真的很好」

話說短片其中一場鰨灘拍攝,攝製隊要潮漲前完成,搞到李慧詩都話氣氛緊張。拍攝期間李媽媽伴隨左右,為女兒打點一切,更同愛女用手機玩「自拍」,而李慧詩總係笑容滿面。

幫手拍宣傳片,都要幫手講麰輕鵀n話,佢話香港97回歸以來經歷好多變遷,但港人都可以克服到,「每次到不同國家,都會回想,香港真的很好……每一次離開,都更想回到香港,就算以後不再做運動員,也想在香港定居」。

 
 
今日相關新聞
李慧詩鬥贏沙灘車
[顯示全部題目]

 
廣告 advertisement
 
 
 
廣告 advertisement
 
 
 
主頁 ,  聘請 , 招租 ,
商業招租  ,  出讓  ,  補習  , 
招生  ,  各類服務  ,  其他