明報新聞網海外版-加東版(多倫多) - Canada Toronto Chinese Newspaper
 
主頁    要聞     加國新聞     社區新聞     中國     國際     港聞     經濟     體育     影視     副刊    工商專業    股市行情  
即時新聞網 ·  醫事網 ·  車網 ·  樂在明廚 ·  置業頻道 ·  FAN club ·  分類網 ·  特刊專區 ·  香港股市行情
   
 
其他新聞
傳陳振聰申奔喪 懲署拒評
朗誦短片網民當笑料
教局﹕北區幼園學額巿場失衡
時事通識教材
時事點對點﹕「人民的教宗」膺風雲人物
[顯示全部題目]

[昔日明報]

 
港聞
 成名搞「民主教室」 李偲嫣取經話失望

【明報專訊】科大社會科學學部副教授成名同浸大政治及國際關係學系助理教授黃偉國,近日成立髐@個叫「民主教室」嚘舋艇郊x。佢]噚日搞髐@個政改論壇作為頭炮活動,吸引到「正義聯盟」召集人李偲嫣去取經,不過李偲嫣就話論壇同網絡平台鴾漁e都幾偏頗,唔排除自己搞番個。

網上放教材 講政改立會

成名話膠~暑假尾開始茪漞d「民主教室」,M家已經上載髐j部分研究同教材,當中除鷙翱F改,也有仔細介紹功能組別存廢議題。噚日「民主教室」就請8名政界人士同學者討論功能組別存廢問題,李偲嫣就同幾個「正義聯盟」成員去觀摩,有個「正義聯盟」成員仲向主持人黃偉國「挑機」,話佢作為主持唔夠中立,對功能組別存廢抱立場,黃偉國就懶得回應。

李:內容偏頗 唔排除自己搞

李偲嫣就話對個論壇幾失望,因為以為個論壇鶬翱F改,點知鶬縞\能組別存廢。佢又話泛民同建制講者鴾顐珥灠鬙倍禳A8名講者中得兩名建制代表,分別鬘萿k會議員謝偉俊同自由黨青年團主席李梓敬。李偲嫣話計劃鶾A曆新年前搞個類似論壇,不過「聲音一定會平衡齱v。佢仲話未來有一個對抗佔中鵅u驚喜行動」,叫大家留意。

 
 
今日相關新聞
成名搞「民主教室」 李偲嫣取經話失望
[顯示全部題目]

 
廣告 advertisement
 
 
廣告 advertisement
 
 
主頁 ,  誠聘 , 待聘 ,
房屋出租  ,  招生  , 
服務  ,  買賣  ,  其他