明報新聞網海外版-加西版(溫哥華) - Canada Vancouver Chinese Newspaper
 
 
圖片
梁振英(中)打風時除鷐g網誌叫市民做好防風措施,都有貫徹落區作風,噚日到訪渠務署緊急事故控制中心(圖),聽取部門人員處理同匯報水浸事故及發放相關信息工作。佢亦巡視鰹e易受風暴潮影響而發生水浸鴽C窪地點之一屯門嘉和里,以及港鐵車務控制中心。(政府新聞處)
放大
 
噚日8號風球撞正周日,打工仔紛紛鷅穭W話希望「天兔」威力可以持續多一日,仲用漫畫表達願望,話如果今日可以放假,之後鶪擗@定認真返工咁話!
放大
 
學民思潮就鐪acebook話「無論天氣還是狼英,我們都不怕」,不過佢]同時上載政府避風中心位置,希望可以幫到有需要鴾H。
放大
 

其他新聞
羅健熙自爆交稅3萬幾
陳茂波大談單車徑
乘風同樂10月處處風箏
李慧詩鬥贏沙灘車
迷失青年發憤圓律師夢
[顯示全部題目]

[昔日明報]

 
港聞
 周日全民睇兔 CY照出動
政界社團fb密密寫

【明報專訊】唔少市民都想「天兔」可以帶來多一日假期,緊接中秋假連放4日,噚日周日人人睇實佢。有中學校長就同Emily講笑,「學校(今日)已做好防風措施,唔驚打風,反而係好多學生一早預鬫陰o放假,若冇得放佢]就驚,會好失望!」所以當噚晚公布天兔登陸汕尾,網民即時擔心今日要返工。有網民則改編電影《狂舞派》麊鬙y,「為了害人害己,你仲想去到幾盡?」勸喻市民唔好出海挑戰巨浪,免連累拯救隊伍。

網民改《狂舞派》金句勸勿衝浪

至於學民思潮,噚日照常擺街站,並趁機諷刺特首,話「無懼天兔抑或狼英」,佢]都擔心露宿者安危,鐪acebook轉載各區嬼{時庇護中心名單。而唔少政黨同官員都有鐪b向市民送上溫馨提示,如民主黨就話,天兔「風力或比預計較弱,但請不要對放(防)風措施掉以輕心!」民政局政治助理徐英偉就不時上載政府風暴信息,但內容略嫌官腔齱C

CY取消活動 網誌公布

天兔亦搞到多場周日活動要取消,就連特首梁振英(CY)都將取消活動麉H息放鷅藾x,通知700萬市民。特首粉嶺別墅前身原來係一間鄉村師範學校,一眾校友原本打算噚日返母校參觀敘舊,當中年紀最大黈掑秅w100歲。CY都打算準備親自接待咁多個老校友,但天兔來勢洶洶,最後唯有改期,仲叫咁多位老人家唔好失望。CY又不忘鷅藾x呼籲市民必須提高警覺,做到有備無患。

 
 
今日相關新聞
周日全民睇兔 CY照出動
[顯示全部題目]

 
廣告 advertisement
 
 
 
廣告 advertisement
 
 
 
主頁 ,  聘請 , 招租 ,
商業招租  ,  出讓  ,  補習  , 
招生  ,  各類服務  ,  其他