明報新聞網海外版-加西版(溫哥華) - Canada Vancouver Chinese Newspaper
 
 
其他新聞
文憑生技能未擺脫舊制
城大舊衣時裝騷 倡循環再用
邵獎3科學家 破解時差反應之謎
時事通識教材.時事焦點:的士加價
通識論壇﹕通識科 必修?必考?
[顯示全部題目]

[昔日明報]

 
港聞
 民陣請「漂流」幹事

【明報專訊】民間人權陣線(民陣)年年搞遊行,佢]噚日就鐪acebook刊出招聘廣告,請一名全職或半職組織幹事。做民間團體工作待遇好難奢求什麼,但呢份工特別之處,係指明民陣無辦公室,所以要「不定期到指定地點工作」,如果半職就可以自備電腦鰜峊灠洁C換言之,打呢份工隨時要有做「漂流」幹事鴾葀z準備。

民陣列出招聘要求,首要係關心民主政制、人權法治,認識公共政策、時事政治、弱勢社群議題;應徵者要作一篇800字文章,題目係「香港的核心矛盾」。核心價值、深層次矛盾Emily就聽得多,乜洏s核心矛盾,就要等有志者自己演繹!廣告無列出薪酬待遇,有興趣可以去民陣facebook睇詳情。

 
 
今日相關新聞
民陣請「漂流」幹事
[顯示全部題目]

 
廣告 advertisement
 
 
 
廣告 advertisement
 
 
 
主頁 ,  聘請 , 招租 ,
商業招租  ,  出讓  ,  補習  , 
招生  ,  各類服務  ,  其他