明報新聞網海外版-加東版(多倫多) - Canada Toronto Chinese Newspaper
 
主頁    要聞     加國新聞     社區新聞     中國     國際     港聞     經濟     體育     影視     副刊    工商專業    股市行情  
即時新聞網 ·  醫事網 ·  車網 ·  樂在明廚 ·  置業頻道 ·  FAN club ·  分類網 ·  特刊專區 ·  香港股市行情
   
 
其他新聞
文華50年 英高官撐場
衛奕信文物信託
維基到訪 中大開電腦房畀記者
藍田新國際校 學費近哈羅
外地副學士准來港交流實習
[顯示全部題目]

[昔日明報]

 
港聞
 監警翟少明年5月任滿

【明報專訊】監警會主席翟紹唐(翟少)噚日自爆自己任期去到明年5月底,由於做夠6年,根據政府六六原則(不得同時出任6個公職,同一公職不得擔任超過6年),下年七一唔會再係主席苤C咁佢會做乜呢?「正常下年七一黈伬唭痟N做緊第二炡漶I」Emily就問翟少,唔通佢下年七一會去佔領中環?佢就話繼續做最低工資委員會主席囉。

不過,翟少都無閂鷞D門,話如果有人邀請佢繼續做,「我先考慮都未遲啦,M家言之過早」,仲開到聲話「M家唔係我考唔考慮去食飯,M家都無人叫你去食飯」,唔通暗示叫政府快鷾缺\食飯傾續任?

至於有報道話政府搵下任監警會主席有困難,好多人都耍手擰頭,翟少話佢就無收到風,仲叫Emily如果知道邊個繼任,早囍P佢講喎。

 
 
今日相關新聞
監警翟少明年5月任滿
[顯示全部題目]

 
廣告 advertisement
 
 
 
廣告 advertisement
 
 
主頁 ,  誠聘 , 待聘 ,
房屋出租  ,  招生  , 
服務  ,  買賣  ,  其他