明報新聞網海外版-明報加東版(多倫多) - Ming Pao Canada Toronto Chinese Newspaper
[ 前往新版面 ]
 
主頁    要聞     加國新聞     中國     國際     港聞     經濟     體育     影視     副刊    工商專業    股市行情  
即時新聞網 ·  醫事網 ·  車網 ·  樂在明廚 ·  置業頻道 ·  FAN club ·  分類網 ·  特刊專區 ·  香港股市行情
   
 
圖片
陳健波建議唔同意示威者鴷咱薯h發聲,可斯文咁同示威者講,你有自由,但不應影響其他人鵀菪恁A又提醒大家討論時唔好講粗口。(陳健波fb圖片)
放大
 

其他新聞
【Emily】催淚彈波及 上環貓皮膚眼發炎
【Emily】上載網圖中招 吳文遠兩度澄清
【Emily】聽日至9月14日 九巴推月票抽獎 價值1030元
[顯示全部題目]

[昔日明報]

 
港聞
 【Emily】籲與示威者理性討論 陳健波:勿講粗口

【明報專訊】反對《逃犯條例》修訂鴷靮繒M地開花,京官都呼籲建制派要多發聲搶輿論,立法會保險界議員陳健波噚日就呼籲大家唔好做「鵪鶉」,係時候出聲喇。佢話為免香港「攬炒」,大家不妨同阻塞交通鴷靮穠怜Q論,但提醒大家爭拗時「唔好講粗口互相指摘,要講道理」。

波哥鐪acebook上載短片,叫大家即日起要做兩件事,盡快令香港重回正軌。首先,如果遇到交通工具有阻塞,大家唔好出手動腳,但要出聲,例如話大家講民主,「你有你自由 ,但亦要尊重我自由,咁先係民主」。第二件事係,當見到記者要敢於表達己見,畀記者聽到不同民意,話傳媒報道雙方意見,唔會側埋一邊。

不過,波哥鐪b回應支持者時就批評傳媒,話「好擔心」,因為唔知邊個係真、邊個係假記者,有好多唔同網台,又話有唔少訪問都係有立場,側埋一面。佢又話記者採訪警方或官員時,「好多人都形容一灠O者如狼似虎」,仲話如果繼續係咁,記者形象會愈褶U差喎。

 
 
今日相關新聞
【Emily】籲與示威者理性討論 陳健波:勿講粗口
[顯示全部題目]



引用明報

引用明報(加拿大)內容收費準則:(包括:報章,各類附刊,數碼及任何名下之內容)

文字:每100字(含標點符號) 30元
特別內容如獨家新聞,名家約稿等另按情況收費

圖片:每張50元
獨家,合成圖片,圖樣設計另議。

凡未於收費表列明之項目而屬明報(加拿大)內容者,引用者請先行查詢收費。

舉報剽竊內容獎勵辦法:

凡舉報可能剽竊明報(加拿大)內容者,若有關舉報能成功令明報(加拿大)追討有關費用,在扣除追討費用後,舉報者可獲有關金額的15%作為酬勞。

 
廣告 advertisement
廣告 advertisement
 
 
 
 
主頁 ,  誠聘 , 待聘 ,
房屋出租  ,  招生  , 
服務  ,  買賣  ,  其他