明報新聞網海外版-加東版(多倫多) - Canada Toronto Chinese Newspaper
 
主頁    要聞     加國新聞     社區新聞     中國     國際     港聞     經濟     體育     影視     副刊    工商專業    股市行情  
即時新聞網 ·  醫事網 ·  車網 ·  樂在明廚 ·  置業頻道 ·  FAN club ·  分類網 ·  特刊專區 ·  香港股市行情
   
 
其他新聞
自由黨黨慶唔籌款
理大出書教鑑別藥材
研基因重組減肥 科大生奪冠
浸大幹細胞療法 治腦退化獲專利
時事通識教材.時事焦點:中國參建英核電站
[顯示全部題目]

[昔日明報]

 
港聞
 民建聯黨團遲到要罰錢
須預繳1000蚊

【明報專訊】政黨都需要紀律,不過唔係所有黨員都咁聽話,開會隨時有人遲到早退,做開民主黨黨鞭嚗B慧卿就嚴格執行開會遲到罰錢制度。而繼民主黨後,第一大黨民建聯鶭珗峊蝜磟I遲到罰錢制度,噚日生效,首次實行已有兩個黨友遲到,據聞分別係陳克勤同陳絔g。

陳克勤陳絔g「先拔頭籌」

民建聯黨團召集人葉國謙話,佢]一星期開兩次黨團,包括星期三立法會大會前同埋周五內會前,其中周三會議9點45分召開,呢個時間都幾早,或者對部分議員謠翰Y挑戰。至於遲到罰幾錢,阿謙拒絕透露,但就話無緩衝時間,即使遲1分鐘都要罰錢。

據聞陳克勤噚日開會遲鰲X分鐘,事前有通知黨友話塞車會遲,但都不能倖免要罰,至於陳絔g就遲到約15分鐘。

唔知係咪驚有人唔認數唔肯罰錢,民建聯呢個罰錢制,每個議員仲需要「預繳」,據講每人先要交低1000蚊,有人遲到就扣數,但究竟到會期尾,準時者有無得回贈就不得而知喇。

 
 
今日相關新聞
民建聯黨團遲到要罰錢
[顯示全部題目]

 
廣告 advertisement
 
 
 
廣告 advertisement
 
 
主頁 ,  誠聘 , 待聘 ,
房屋出租  ,  招生  , 
服務  ,  買賣  ,  其他