明報新聞網海外版-加東版(多倫多) - Canada Toronto Chinese Newspaper
 
主頁    要聞     加國新聞     社區新聞     中國     國際     港聞     經濟     體育     影視     副刊    工商專業    股市行情  
即時新聞網 ·  醫事網 ·  車網 ·  樂在明廚 ·  置業頻道 ·  FAN club ·  分類網 ·  特刊專區 ·  香港股市行情
   
 
圖片
葉太鐪b留言解釋佢開行會無走後門,結果與網民舌戰,葉太以英文留言叫大家尊重佢麊竁F意見自由。
放大
 

其他新聞
AO變狗仔隊泛民代抱不平
林健鋒生日願望 三個字﹕身體健康
民建聯黨團遲到要罰錢
自由黨黨慶唔籌款
理大出書教鑑別藥材
[顯示全部題目]

[昔日明報]

 
港聞
 葉劉網民fb過招
為免費電視牌

【明報專訊】身兼行會成員儱s民黨主席葉劉淑儀,連日就行會處理免費電視牌照一事講鱄齯硐☆隉A亦因佢為維護行會決定,噚日鐪acebook同網民舌戰。

有網民問葉太在發牌一事,「問心,對得住良心嗎?」葉太則用英文留言反駁,話基於公眾利益而作出翵M定,「I am satisfied(我感滿意)」。

葉太:沒走後門避記者

葉太噚日本來鐪b留言,解釋周二佢出席行會時,並非如傳媒所講走後門避見記者,而係當時剛巧特首就電視發牌事件發表講話,佢不得其門而入,更鰝虪~「罰企」鷐々斂薄A之後特首辦保安就引領佢從側門通道入特首辦內開行會,會議後佢亦從正常途徑離開,所以諗唔到今次會產生小誤會,被人以為走後門。

葉太留言後都有唔少網友支持佢,但亦有人乘機表達對發牌事件鴾ㄩ﹛A有人甚至唔客氣地叫佢交代真相,否則下屆選舉情願投白票都唔會選佢!

葉太就用英文留言話「I stand by my principles(我持守原則)」,希望唔同意佢鴾H能尊重佢表達意見鵀菪恁A因為呢曮Y香港核心價值。

 
 
今日相關新聞
葉劉網民fb過招
[顯示全部題目]

 
廣告 advertisement
 
 
 
廣告 advertisement
 
 
主頁 ,  誠聘 , 待聘 ,
房屋出租  ,  招生  , 
服務  ,  買賣  ,  其他