明報新聞網海外版-加東版(多倫多) - Canada Toronto Chinese Newspaper
 
主頁    要聞     加國新聞     社區新聞     中國     國際     港聞     經濟     體育     影視     副刊    工商專業    股市行情  
即時新聞網 ·  醫事網 ·  車網 ·  樂在明廚 ·  置業頻道 ·  FAN club ·  分類網 ·  特刊專區 ·  香港股市行情
   
 
圖片
新聞統籌專員馮煒光(右)噚日首次主持記者會,不過表現令有禷ЖC行家唔多滿意,同特首梁振英(左)默契亦不足。(郭慶輝攝)
放大
 

其他新聞
EQ盧偉國 攝位講「成功爭取」
42大馬撰稿人港台工會撐明報員工
幼園學券2年加5000 教界不收貨
中小學鋪Wi-Fi缺時間表
中學生「耕種野炊」學惜食
[顯示全部題目]

[昔日明報]

 
港聞
 馮煒光處男記招蝦碌多

【明報專訊】新聞統籌專員馮煒光上任一個月以螺ㄕn低調,噚日《2014年施政報告》出爐,佢終於走出台前,包括主持記者會,不過佢鼣B男作就有唔少蝦碌事。話說馮專員一開始就聲明記者會只得45分鐘,又收集晒記者鴷d片,方便點記者提問,不過,當特首梁振英(CY)講完開場白,佢已經點驉u藍色衫鶡魽v(鳳凰記者),但梁振英突然主動話要拎住施政報告影相,搞到場面尷尬,唯有影晒相後先再開始提問環節,兩人似乎默契未夠。

頻望表撳電話 想早完場

隨後記者會上,唔知馮煒光係咪要嚴格控制時間,佢不時睇表,甚至蠠Y答問題時,至少兩度拎手提電話出謎獺A唔知佢鬘D持記者會時有咩重要人搵佢,令佢非看不可呢?佢仲一度想提早完場,宣布記招完結,令在場行家隨即起哄,投訴「未夠鐘」,最終要CY幫佢解圍,肯主動話答多兩條問題。

鳳凰衛視兩獲提問

馮煒光叫記者提問,大部分時間都係講唔出記者名,部分行家被稱呼為「企鰜鶩荂v、「皮褸鶩荂v咁,結果唔少主流傳媒都無得提問,包括《明報》、《信報》、《星島日報》、有線電視、now新聞台等,但亦有傳媒獲厚待,好似TVB、港台同鳳凰懇齱A都分別有兩個記者成功提問。

 
 
今日相關新聞
馮煒光處男記招蝦碌多
[顯示全部題目]

 
廣告 advertisement
廣告 advertisement
 
 
 
 
主頁 ,  誠聘 , 待聘 ,
房屋出租  ,  招生  , 
服務  ,  買賣  ,  其他