明報新聞網海外版-加東版(多倫多) - Canada Toronto Chinese Newspaper
 
主頁    要聞     加國新聞     社區新聞     中國     國際     港聞     經濟     體育     影視     副刊    工商專業    股市行情  
即時新聞網 ·  醫事網 ·  車網 ·  樂在明廚 ·  置業頻道 ·  FAN club ·  分類網 ·  特刊專區 ·  香港股市行情
   
 
其他新聞
公民黨候選人被貼身記錄
[顯示全部題目]

[昔日明報]

 
港聞
 黃明樂:遭《信報》抽文章
時任高層:噚日先知道

【明報專訊】專欄作家黃明樂前日騿m信報》「見觸城市」專欄借最近中學文憑試作文題目「必要的沉默」,寫鷜g〈不必要的沉默〉,大爆自己膠~5月曾經畀《信報》抽起一篇關於長實拆售雍澄軒鴾撜飽A佢最後「選擇了沉默,乖乖奉上另一篇風花雪月的文章」。黃明樂話當時無公開事件,係「唔想因為鹵莽而失去一個發表意見鵀a方」,時任《信報》執行總編輯陳伯添就話,噚日睇報紙先知道有件咁翵ヾC

指信報回覆「只談風月」

黃明樂話,當日佢有再三追問原因,甚至話可以刪除涉及法律風險鼣﹞嚏A但最後只得到8個大字回覆「只談風月,不談政事」。

黃明樂同Emily講,相信每位專欄作家都好珍惜自己鵀a盤,所以當時未有立刻行動。不過近日傳媒界接二連三發生事件、有《信報》專欄作家也被抽稿,加上佢接到《信報》通知,5月份改版,暫時唔需要佢寫專欄,所以決定分享呢件事。黃明樂強調唔認為改版有問題,因為每份報紙都有權咁做。

陳伯添就話「當日無處理過呢件事」,自己只係負責財經新聞,並冇負責專欄翵ヾA又話自己已離開《信報》,所以唔可以代表《信報》講任何事。Emily噚日想搵現任老總郭艷明回應事件,但係搵唔到佢。

 
 
今日相關新聞
黃明樂:遭《信報》抽文章
[顯示全部題目]

 
廣告 advertisement
廣告 advertisement
 
 
 
 
主頁 ,  誠聘 , 待聘 ,
房屋出租  ,  招生  , 
服務  ,  買賣  ,  其他