明報新聞網海外版-加東版(多倫多) - Canada Toronto Chinese Newspaper
 
主頁    要聞     加國新聞     社區新聞     中國     國際     港聞     經濟     體育     影視     副刊    工商專業    股市行情  
即時新聞網 ·  醫事網 ·  車網 ·  樂在明廚 ·  置業頻道 ·  FAN club ·  分類網 ·  特刊專區 ·  香港股市行情
   
 
圖片
上屆冠軍包山后黃嘉欣噚日先鰝欓w玩完選拔賽,今日即刻同未婚夫黎樂基飛去上海影婚紗相。佢話籌備婚禮同預備比賽都會平均分配時間,未婚夫就話會同佢一齊跑步操體能。(余俊亮攝)
放大
 
長洲搶包山選拔賽兼適逢復活節假,大批人湧入長洲,連帶附近紀念品商店人流都多驉C本身係}印相片店老闆儱言生,都入鱄齯痋u平安包福袋」、「平安棉花糖」、「平安不倒翁印章」(圖)等紀念品。佢話人流比平時多髐@成,生意都多驉C雖然來貨價貴過上年,佢都冇諗住加價,月尾會有新貨,盼薄利多銷。(余俊亮攝)
放大
 

其他新聞
為節目備課 陳志雲去六四館
香港通用Wi-Fi標誌出爐
[顯示全部題目]

[昔日明報]

 
港聞
 包山后預賽愛情兩得意

【明報專訊】長洲傳統節目搶包山比賽5月6日深夜舉行,成班搶包山好手就欈@日參加選拔賽,上屆男女子組冠軍郭嘉明同黃嘉欣就眾望所歸,分別以8秒13及12秒62成績,魒k女子組首名出線。

明年結婚 想攀石影婚紗相

舊年騿u蜘蛛女」鄭麗莎手上咧鴗k子組冠軍龠戴讀Y,出年1月就會同行山教練未婚夫黎樂基結婚。原來「包山后」係鬗@個行山活動識到未婚夫,自此之後成日約埋去攀石同行山,拍6年拖終於決定下年拉埋天窗。

預賽後,佢]今日會飛去上海環球影城影婚紗相。佢好雀躍咁同Emily講,遲囓蠊雃穔萛I成套婚紗攀住石咁影輯婚紗相。不過,由於佢要準備婚禮,所以搶包山練習時間要減半。未婚夫就鶾j籬同包山后打氣,話年年比賽呢個時間,都會同女友一齊跑步、跑樓梯操體能,名次唔重要,只要女友開心就得。

至於上屆「包山王」郭嘉明就話,雖然今次係第10次參加搶包山比賽,但都會緊張,就連噚日選拔賽,朝早都食唔落早餐。M家距離比賽得番兩星期,佢話會盡量放鬆自己,調整心態。

話說今年新加驉u12分包」區域,包山王都怕可能會有黑馬挑戰佢。佢已經制訂好作戰計劃,就係盡量快過對手爬上包山頂,搶晒12分包就實冇死喇。

 
 
今日相關新聞
包山后預賽愛情兩得意
[顯示全部題目]

 
廣告 advertisement
廣告 advertisement
 
 
 
 
主頁 ,  誠聘 , 待聘 ,
房屋出租  ,  招生  , 
服務  ,  買賣  ,  其他