明報新聞網海外版-加西版(溫哥華) - Canada Vancouver Chinese Newspaper
 
 
圖片
特首梁振英(中)噚日先同終院首席法官馬道立(右二)碰杯,跟住輪到前特首董建華(左二),而兩旁鴾切p辦主任張曉明(左一)同曾蔭權(右一)就「拗腰以待」,最後CY揀鬫P張曉明碰杯先,下一個先係曾蔭權。(李紹昌攝)
放大
 

其他新聞
發叔從政因岳飛?
城大「兇案現場」學破案
穿「長者服」 嘗長者之苦
陳校長補習天地 周日義賣招義工
時事通識教材
[顯示全部題目]

[昔日明報]

 
港聞
 國慶祝酒 煲呔等到最後

【明報專訊】前特首曾蔭權捲入以權謀私欲見教宗風波,但無損佢出席國慶酒會龠挪部A噚日仲同前特首董建華同現任特首梁振英(CY)一齊上台向嘉賓祝酒。曾蔭權同CY中間只隔住終審法院首席法官馬道立一個身位距離,都叫做企鬘x中間,不過唔知點解,一到祝酒環節,台上嘉賓紛紛向右搵中聯辦主任張曉明,搞到企鬘秉鼢蕭敉v「被邊緣化」,最後要自己行去埋堆搵人祝酒。

雖然係咁,不過「幫港出聲」周融見到曾蔭權就好熱情咁拉住佢,兩人密斟鰲X分鐘,但轉頭曾蔭權被記者叫佢交代想見教宗一事,佢就只係揮一揮手就走驉C周融話,佢同曾蔭權只係傾龠FU,同埋叫對方支持一下幫港出聲喎。

 
 
今日相關新聞
國慶祝酒 煲呔等到最後
[顯示全部題目]

 
廣告 advertisement
 
 
 
廣告 advertisement
 
 
 
主頁 ,  聘請 , 招租 ,
商業招租  ,  出讓  ,  補習  , 
招生  ,  各類服務  ,  其他