明報新聞網海外版-加西版(溫哥華) - Canada Vancouver Chinese Newspaper
 
 
圖片
民主黨胡志偉早前未能通過水試,理論上不能參賽,但噚日就以嘉賓身分偷雞游足全程,話感覺好爽。(盧翊銘攝)
放大
 
會計界議員梁繼昌(圖)以40分鐘完成1500米賽事,較「水友」鍾國斌慢兩分鐘,佢話自己同鍾國斌每周都一齊練水,故游完唔太辛苦。(梁繼昌提供)
放大
 

其他新聞
假鳥成功引瀕危鳥
陳健民讚鄧家彪熟無家者
處長:入境不分顏色
康文署App幫你「搵路行」
劇團新劇再免費演
[顯示全部題目]

[昔日明報]

 
港聞
 胡志偉「違規」渡維港
馬逢國被踢傷退出

【明報專訊】復辦後第三屆維港渡海泳噚日舉行,本來有6個立法會議員報名參加優悠組,最後得「體育、演藝、文化及出版界」馬逢國、會計界梁繼昌同紡織及製衣界鍾國斌通過水試,可以正式參賽,民主黨胡志偉就獲邀做下水禮嘉賓。點知馬逢國出師不利,一起步就畀其他參加者踢中手骱,游完300米就決定退出比賽。但馬逢國話無失望,因為始終唔想博,希望下年可以再戰。梁繼昌同鍾國斌都順利完成賽事,時間分別為40分鐘及38分鐘;至於男子公開甲組冠軍成績係18分44.1秒!

只可游300米 胡游畢全程

相反,作為嘉賓麰J志偉就游足1500米全程。本來大會話當佢游過300米就會叫番佢上水,佢就話游游翵ㄗ鴞菑v都唔係包尾,相信有能力完成賽事,雖然中途有大會人員大叫「146(胡的編號)上水啦!」,佢都扮聽唔到衝去終點,以非正式參賽者「違規」完成賽事。

政制及內地事務局政治助理陳岳鵬(Ronald)都有參賽,佢話雖然無游渡海泳經驗,但一早請教鬫雩g驗人士,如果唔想會畀人踩同批Z,最緊要靠邊游,於是Ronald好快就游到中途站,點知一嘟完條碼登記以示到站,大浪就到,搞到佢游蟈憟h都未到終點!咁結果佢游鰲X耐?Ronald話唔知,原因係佢無帶表落水,而佢亦要鰫中W排鱆韖b個鐘先落到水,所以可能連大會都未必知佢幾點落水。不過,游優悠組都係志在參與隉C

 
 
今日相關新聞
胡志偉「違規」渡維港
[顯示全部題目]

 
廣告 advertisement
 
 
 
 
廣告 advertisement
 
 
 
主頁 ,  聘請 , 招租 ,
商業招租  ,  出讓  ,  補習  , 
招生  ,  各類服務  ,  其他