明報新聞網海外版-加西版(溫哥華) - Canada Vancouver Chinese Newspaper
 
 
其他新聞
康文署App幫你「搵路行」
劇團新劇再免費演
港殘障童缺共融遊樂場
沈祖堯製壽桃包賀校慶
私隱署教大學生自保
[顯示全部題目]

[昔日明報]

 
港聞
 處長:入境不分顏色
回應高志活入境

【明報專訊】美國國會因未能通過新財政年度臨時撥款預算案,搞到美國政府暫停非必要業務。Emily上星期五鬘薔D黨黨慶見到美國總領館副領事羅大成(Robert Kokta),就問候懮\,羅大成話,領館暫時除鰼`規簽證同美國公民服務外,其他範疇只維持有限度服務,facebook亦會減少更新,不過本周發生咩事就無人知。

羅大成又話,如果大家有咩餐廳想介紹畀美國駐港總領事夏千福,仲可以facebook話畀佢]聽。Emily於是順應網民意見建議夏千福去食明將壽司啦,仲有行家建議不如去明將搞傳媒茶敘w!羅大成講笑話如果第日去明將搞傳媒活動,可以搞競食大賽!

Emily鶪擖簳ㄗ鴗J境處長陳國基,梗係要問佢點解發起橙色運動創作《國殤之柱》屪應N家高志活08、09年入境香港被拒,今年過關時一除鬙騞磾m即可入境啦!不過,陳處長話入境從來不分顏色,仲話好多人著橙衫都入到境喎。

 
 
今日相關新聞
處長:入境不分顏色
[顯示全部題目]

 
廣告 advertisement
 
 
 
 
廣告 advertisement
 
 
 
主頁 ,  聘請 , 招租 ,
商業招租  ,  出讓  ,  補習  , 
招生  ,  各類服務  ,  其他