明報新聞網海外版-加東版(多倫多) - Canada Toronto Chinese Newspaper
 
主頁    要聞     加國新聞     社區新聞     中國     國際     港聞     經濟     體育     影視     副刊    工商專業    股市行情  
即時新聞網 ·  醫事網 ·  車網 ·  樂在明廚 ·  置業頻道 ·  FAN club ·  分類網 ·  特刊專區 ·  香港股市行情
   
 
圖片
今年施政報告以三句話作主題,獲教院中文系副教授湯浩堅大讚寫得好。但網民就好似唔多贊同,唔知佢]會唔會又惡搞,將之變成「萬能Key」呢?
放大
 

其他新聞
馮煒光處男記招蝦碌多
EQ盧偉國 攝位講「成功爭取」
42大馬撰稿人港台工會撐明報員工
幼園學券2年加5000 教界不收貨
中小學鋪Wi-Fi缺時間表
[顯示全部題目]

[昔日明報]

 
港聞
 施政報告3句點題 學者讚好

【明報專訊】《2014年施政報告》鴷D題唔再用四字詞語,反而用上三句話代替,有網民就話唔順口,彈齯中摮囍n;不過,教院中文系副教授湯浩堅就大讚今年鴷D題寫得唔錯,比2013年鵅u穩中求變 務實為民」更加具體。

網民話唔順口 中文差

今年施政報告以「讓有需要的得到支援 讓年青的各展所長 讓香港得以發揮」為主題。湯教授一睇今年條題,就知道報告內容講乜洁A認為簡單易明「寫得唔錯」。佢亦分享寫呢種標題翵潃茩n點,分別係要「簡潔易明」同「提綱挈領」。

CY講古﹕青年按樓闖廣西

特首梁振英(CY)今年鰬I政報告入面分享3個故事,當中有兩個都係想同青年人講行行出狀元儮D理。CY話,認識一名青年,將物業加按套現,10年前去廣西闖天下,今日擁有一家每年營業額超過1億元麰鼠~供應鏈企業。CY鼓勵大家要敢闖敢搏,把握國內外機遇。

CY又話之前去髐今媦p藝學院祝捷會,祝賀香港廚師隊鰤篕琣飺\廚藝大賽勇奪全場總冠軍,特首鼓勵大家,鷈噸~培訓期間努力學習,最終都可以實踐夢想。CY又介紹施政報告封面,有9格相片,全部都以年輕人做主角,當中只有一人係戴四方帽(圖右上),其他都係不同行業鴾H,用意好明顯啦。

不過CY除鷞社y大家,都明白政府要為年輕人做多屭ヾA佢話上月鰫籊丹瘚颾氶A有一對夫婦同佢講因為間屋太細,唔可以追多個小朋友,令佢下定決心要解決房屋短缺問題。

 
 
今日相關新聞
施政報告3句點題 學者讚好
[顯示全部題目]

 
廣告 advertisement
廣告 advertisement
 
 
 
 
主頁 ,  誠聘 , 待聘 ,
房屋出租  ,  招生  , 
服務  ,  買賣  ,  其他