明報新聞網海外版-加東版(多倫多) - Canada Toronto Chinese Newspaper
 
主頁    要聞     加國新聞     社區新聞     中國     國際     港聞     經濟     體育     影視     副刊    工商專業    股市行情  
即時新聞網 ·  醫事網 ·  車網 ·  樂在明廚 ·  置業頻道 ·  FAN club ·  分類網 ·  特刊專區 ·  香港股市行情
   
 
圖片
財爺曾俊華(前中)噚日參觀香港數碼嘉年華,騿u香港製造」展示區試玩各產品。
放大
 

其他新聞
包山后預賽愛情兩得意
為節目備課 陳志雲去六四館
香港通用Wi-Fi標誌出爐
[顯示全部題目]

[昔日明報]

 
港聞
 財爺暗諷長毛做爛騷
網誌回應「行開啦」

【明報專訊】財爺曾俊華上星期去立法會,被長毛梁國雄掟陰司紙抗議,當時財爺以一句「行開啦」回應驉F但事隔數日財爺騿u我的網誌」暗喻有人欺善怕惡搞「爛騷」,佢話除鷛|叫對方「go away」(行開啦),有時候要加上一句意思相同但更直接鵅u助語詞」先得。

話要加「助語詞」表立場

財爺噚日語帶諷刺不點名評長毛。佢話讀中學時課餘成日鰩穫驧騔Y玩,見慣各式衝突,而佢指有一類人特別惹人反感,話呢類人表面上好「惡」,但實際上只會挑選一灟禶|反抗鴾H來找麻煩以「展示實力」,只敢「做騷」垂癒C佢又話「爛騷」一而再重複難免感到煩厭,有時唔等「騷」完,佢會伸手推開對方,斯文矕N講句go away,如對方仲煩住佢,就要加句「助語詞」表達立場。

長毛:為官不義要鬧

長毛噚日聽到財爺暗諷都有窗A話自己唔使用「助語詞」回應,直接叫財爺「go to hell」(落地獄)就夠。佢話財爺涼薄,話全港長者、市民面對高官先至係無力還手,「為富不仁、為官不義鴾H要鬧,係老竇老母教鵅I」至於佢仲會唔會掟洁A長毛就話同曾俊華無私怨,上次掟佢係因為唔滿意財爺提出設立未來基金,但唔肯姪搞退休保障,所以先掟「未來金錢」陰司紙。

財爺其實一棍打兩人,除鱆齯礡A仲不點名批評行會前成員林奮強。林上周話財爺用8招控開支增長做法「豬頭炳」,財爺就話「父母一直都禁止我們兄妹對任何人說不敬的話,即使是叫人做『豬頭炳』,都一樣會被責罵」。

 
 
今日相關新聞
財爺暗諷長毛做爛騷
[顯示全部題目]

 
廣告 advertisement
廣告 advertisement
 
 
 
 
主頁 ,  誠聘 , 待聘 ,
房屋出租  ,  招生  , 
服務  ,  買賣  ,  其他