明報新聞網海外版-加西版(溫哥華) - Canada Vancouver Chinese Newspaper
 
 
其他新聞
寫真送何俊仁 雞毛掃贈何太
嫻姐立法局「古董衫」著上身
威院一哥係Kevin校友
林鄭前政助屋企返新工
中大電動校巴首日出師不利
[顯示全部題目]

[昔日明報]

 
港聞
 秋生撐CY女:只係表達意見

【明報專訊】特首梁振英(CY)二女梁齊昕早前鐪acebook話,睇唔到《明報》前總編輯劉進圖(Kevin)遇襲案同新聞自由有咩關係,引起網民留言批評,演藝界亦加入戰團,黃秋生同杜汶澤更隔空「對罵」。黃秋生噚日鰤茈x《在晴朗的一天出發》播放一段訪問,當中佢話CY女兒曾經睇過佢演奰腹A仲同佢影過相w,話繼續支持CY女兒,主要係因為「路見不平」,鷅穭W見有人話CY女兒冷血無知,八卦去了解一下,見佢都只係表達意見,質疑「鬧人齯S知好多洢均H」又話唔見CY女兒留言嘲諷Kevin。

話劉進圖遇襲「多數都係」同報道有關

對於有無參加星期日鴾牳氻O大遊行,秋生就話當日無時間,而「係咪唔出席就代表唔支持呢?係咪出席就一定代表支持呢?」被問到劉進圖案同新聞自由有無關,佢就話唔夠膽肯定,解釋事件「多數都係」同新聞報道有關,「但同新聞報道有關,又係咪同打壓新聞自由有關,呢個值得商榷」。

對於黃秋生翵末蛂A究竟大家明唔明,真係見人見智。鷏`目中,有主持人忍唔住話秋生講與新聞自由關係鴾@句,都係「值得商榷」。

 
 
今日相關新聞
秋生撐CY女:只係表達意見
[顯示全部題目]

 
廣告 advertisement
 
 
廣告 advertisement
 
 
 
 
 
主頁 ,  聘請 , 招租 ,
商業招租  ,  出讓  ,  補習  , 
招生  ,  各類服務  ,  其他