明報新聞網海外版-加西版(溫哥華) - Canada Vancouver Chinese Newspaper
 
 
其他新聞
海怡補選 3候選人最後衝刺
中大生赴法戰學界品酒賽
教協促減派加碼 免擴學習差異
林鄭:政府熱心助少數族裔
時事通識教材
[顯示全部題目]

[昔日明報]

 
港聞
 羅致光盼2020普選 林鄭願和諧

【明報專訊】噚日係國際消除種族歧視日,平機會同明愛青少年及社區服務一齊搞鱄茈s「我們的香港:2020年的憧憬」活動,以提高公眾對種族歧視嚜{識。主辦機構邀請鬫h個主禮嘉賓鷎應曭O上寫低對2020年巀@景,民主黨成員羅致光以明愛社會工作委員會主席身分做嘉賓,而佢個願望同歧視就無乜直接關係,係「落實普選」;反而政改3人組之首、政務司長林鄭月娥,就鰝O上祝願大家「Live in harmony」(和諧共處)。

羅致光話,去到2020年,希望特首選舉早已普選,立法會2020年亦可普選。佢仲有一個願望,就係到時立法會最少有一個少數族裔議員。林太致辭時,亦有提到政府正就特首普選做工作,佢話少數族裔朋友係香港重要一分子,亦係以香港為家,稍後會安排特別畀少數族裔朋友嚙堋葽|,佢會親自出席,希望到時聽到佢]對政制發展儱N見。

 
 
今日相關新聞
羅致光盼2020普選 林鄭願和諧
[顯示全部題目]

 
廣告 advertisement
 
 
廣告 advertisement
 
 
 
 
 
主頁 ,  聘請 , 招租 ,
商業招租  ,  出讓  ,  補習  , 
招生  ,  各類服務  ,  其他