明報新聞網海外版-加東版(多倫多) - Canada Toronto Chinese Newspaper
 
主頁    要聞     加國新聞     社區新聞     中國     國際     港聞     經濟     體育     影視     副刊    工商專業    股市行情  
即時新聞網 ·  醫事網 ·  車網 ·  樂在明廚 ·  置業頻道 ·  FAN club ·  分類網 ·  特刊專區 ·  香港股市行情
   
 
圖片
民主黨魕蝵鴭O幅畫去畀專家鑑定真偽。(資料圖片)
放大
 

其他新聞
財爺重讀《源泉》 反思個人價值
黃鴨屁股指揮泳手
維園換新池網頁未更新
校園迷你菜圃成學圃
百親子黑衣集會 爭原區入學
[顯示全部題目]

[昔日明報]

 
港聞
 捐畫人稱「假畫」真[ 民主黨搵專家鑑定

【明報專訊】民主黨鶭瓞y將聲稱係國寶級畫家黃永玉作品《花鳥》拍賣,仲賣到30萬元,但後來被指係假畫,搞到佢]急忙道歉,並將30萬蚊退番畀原來投到畫黻荌及經濟發展局前局長馬時亨。Emily聽聞,捐畫畀民主黨何俊仁黚垢竣H堅稱該幅畫係真[,民主黨已將幅畫拎畀專家鑑定究竟是真是假。

何俊仁事前並無契T畫去鑑定就拍賣,外間有人批評佢]有欠周詳。Emily聽聞其實民主黨都有難言之隱,因為一般會幫人做鑑定鴭蝵璁獢A都有行規要求有關物品要經拍賣行拍賣,即係話如果民主黨拎幅畫去鑑定,咁佢]就唔可以鶭瓞y上籌款喇。

聽聞大班開價5萬蚊買畫

雖然幅畫拍賣唔成,民主黨仲要退錢,但似乎「假畫」仍然有市場,Emily聽聞人稱大班麉e立法會議員鄭經翰,就諗住以5萬蚊幫民主黨買鰲T「假畫」,但民主黨當然無賣,M家就將幅畫拎去搵專家鑑證。

之前一直盛傳呢幅畫由同民主派十分友好鼣傳媒主席黎智英捐出,民主黨中人就斷然否認,其實民主黨前主席楊森、黎智英同黃永玉兒子黃黑蠻3人屬「襟兄弟」,因3人鴾茪茷Y三姊妹,所以有呢個誤會並不出奇。

 
 
今日相關新聞
捐畫人稱「假畫」真[ 民主黨搵專家鑑定
[顯示全部題目]

 
廣告 advertisement
 
 
廣告 advertisement
 
 
主頁 ,  誠聘 , 待聘 ,
房屋出租  ,  招生  , 
服務  ,  買賣  ,  其他