明報新聞網海外版-加東版(多倫多) - Canada Toronto Chinese Newspaper
 
主頁    要聞     加國新聞     社區新聞     中國     國際     港聞     經濟     體育     影視     副刊    工商專業    股市行情  
即時新聞網 ·  醫事網 ·  車網 ·  樂在明廚 ·  置業頻道 ·  FAN club ·  分類網 ·  特刊專區 ·  香港股市行情
   
 
圖片
放大
 

其他新聞
佔中三子扮政改三人組
沈祖堯做校長 關朱咪咪事
夏千福廣東話同港人拜年
科大蟬聯年輕大學榜首
快閃拉橫額 學生聲援許志永
[顯示全部題目]

[昔日明報]

 
港聞
 三代馬仔馬女 齊講新春願望

【明報專訊】明日就係大年初一,Emily先向讀者拜個早年,祝各位馬到功成、馬年行大運。政界入面都有唔少壯馬嫩馬,當中包括特首梁振英(CY),以及立法會議員何秀蘭、范國威同郭偉強等。過去一年大家鰣齯眲F策議題上都針鋒相對,新一年相信大家都會繼續老馬有火、嫩馬有力!古書形容馬有風骨,莊敬自強,具堅毅不屈鴾熔[,Emily亦希望大家來年一齊做隻出色黻言J。

◆特首梁振英(今年60歲)

七百萬人是一家

屬馬黿蝞雁^已經一馬當先離港休假,犯太歲韔Y,係咪諗住行個大運趨吉避凶?不過佢臨走前都不忘透過Emily同大家拜年,祝大家龍馬精神、心想事成!佢仲話過年過節,最能夠體會「家」儱P覺,「七百萬人是一家」。佢話只要香港這個大家庭齊心,就一定可以克服挑戰。

◆工黨何秀蘭(今年60歲)

攝磁石 睡得好

馬女何秀蘭(阿Cyd)話犯太歲無有怕,最緊要做多囍n事同盡責做事,仲話「唔使攝太歲,攝磁石就得」。佢話一直都有攝磁石墊鰝E頭底,晚晚都「極度好唌v,推介大家試鵅C

今年阿Cyd儱s年願望多籮籮,佢話希望有普選無篩選,仲要大愛平權,最重要係打工仔人人有份好工開,大家安居樂業。

◆工聯會郭偉強(今年36歲)

希望成家立室

郭偉強話雖然有指屬馬會犯太歲,但只要做洃艀w理得就可以啦。佢話家中長輩都有提醒佢要小心齱A盡量避免去醫院或者參加白事,郭偉強話會做乖仔,聽長輩鼢ˋ禲C佢祝大家工作順利,最緊要身邊人開開心心。至於新年願望,佢話最希望可以成家立室,Emily祝佢心想事成!

◆新民主同盟范國威(今年48歲)

普選馬到功成

范國威(Gary)話無攝太歲鼤葴D,仲話即使有血光之災,都只係「洗鴾(流牙血以擋災也)」。佢祝大家龍馬精神,打工仔唔會做牛做馬;小朋友牛高馬大。最重要係政治百駒競走,佔中萬馬奔騰,普選馬到功成。

 
 
今日相關新聞
三代馬仔馬女 齊講新春願望
[顯示全部題目]

 
廣告 advertisement
廣告 advertisement
 
 
 
 
主頁 ,  誠聘 , 待聘 ,
房屋出租  ,  招生  , 
服務  ,  買賣  ,  其他