明報新聞網海外版-加東版(多倫多) - Canada Toronto Chinese Newspaper
 
主頁    要聞     加國新聞     社區新聞     中國     國際     港聞     經濟     體育     影視     副刊    工商專業    股市行情  
即時新聞網 ·  醫事網 ·  車網 ·  樂在明廚 ·  置業頻道 ·  FAN club ·  分類網 ·  特刊專區 ·  香港股市行情
   
 
圖片
文仔自小愛看日本漫畫,房間櫃內放滿了在動漫展購買的紀念品、高達模型及漫畫角色所用的武器等。(林智傑攝)
放大
 

其他新聞
按揭利率2.99% 歷史新低 大多區樓市「火上加油」
房產經紀指利率低 短期利好長期利空
密市800萬元豪宅周日開拍
620萬元成交豪宅 周日再拍賣
報告質疑「住為先」計劃 指對年輕露宿者幫助少
[顯示全部題目]

[昔日明報]

 
要聞
 父哭道﹕養你過世都得 做咩諗唔開?

自稱退休房屋署職員、現任夜間保安員的57歲張父,於兒子輕生後在醫院不斷自責「我唔係一個好老竇」,又說「做任何事都只係睇結果,唔睇過程,搞到個仔咁,我覺得自己真係好失敗」。

「我唔係好老竇」

當他傍晚收到醫生通知,稱「文仔」情G好轉,已減少用藥,稍後可能蘇醒,惟其腦部受損或會令智力下降,張父即流茞\喃喃說﹕「希望文仔快點醒來,個腦不要有事啦」。

徹夜未眠的張父下午一度返家稍作梳洗,並帶記者到文仔睡房接受訪問。

其間張父見到兒子電腦桌上一個吊牆書櫃內載滿的動漫物品,即道﹕「做咩咁傻,死都有勇氣,有咩會無勇氣面對呢」;一轉頭望蚞a窗的H,又哭訴﹕「你係我個仔,我養你過世都無問題,我唔食都畀你食謘A做咩諗唔開呀……我唔明呀!」

此時張父衝出梳化坐下,記者安慰他,茈L先好好休息一晚,張父只哭茼^應稱「今晚都唔知返唔返(工)好,手停口停呀」。

以後必求助社工

張父稱,他月入約8000元,每月需交租1200元,戶口只有約1萬元,原打算為亡妻日後骨灰龕位之用,現或需先用作醫治兒子,擔心日後無足夠醫藥費照顧文仔;又指若文仔蘇醒,必定會找社工協助、多與兒子溝通,避免兒子再做傻事。

 
 
今日相關新聞
匿房打機11年 33歲港男憶母燒炭
父哭道﹕養你過世都得 做咩諗唔開?
隱蔽者父母態度兩極:極憎 極寵
郭偉亮染機癮 多謝妻罵醒
[顯示全部題目]

 
廣告 advertisement
廣告 advertisement
 
 
 
 
主頁 ,  誠聘 , 待聘 ,
房屋出租  ,  招生  , 
服務  ,  買賣  ,  其他