明報新聞網海外版-加東版(多倫多) - Canada Toronto Chinese Newspaper
 
主頁    要聞     加國新聞     社區新聞     中國     國際     港聞     經濟     體育     影視     副刊    工商專業    股市行情  
即時新聞網 ·  醫事網 ·  車網 ·  樂在明廚 ·  置業頻道 ·  FAN club ·  分類網 ·  特刊專區 ·  香港股市行情
   
 
其他新聞
馬逢國唔簽發牌聯署
何建宗清華做訪問學者
白姐姐The Austin一買兩個
英基新總裁:節流應對削資
調查:學校國情活動減
[顯示全部題目]

[昔日明報]

 
港聞
 林大輝幫長毛買底褲
口硬心軟 關心波友

【明報專訊】社民連「長毛」梁國雄星期日晚同工業界議員林大輝踢波,搞到左腳骨折甩骱入鷘撠|,林大輝噚日就同Emily講,長毛受傷只因對手太茅、長毛球技太渣,仲講笑話長毛成日黐波踢但又唔請食飯,抵佢「畀天收」喎。大輝雖然講就咁講,但其實佢非常之關心呢個波友,仲連紙底褲都幫長毛買埋。

陪長毛等3個鐘急症

話說,當日賽事踢到2比2,長毛控球時被對方埋身剷波。大輝話對方有灟T,加上長毛球技太渣,於是就畀人剷低。大輝話踢波成日都有損傷,一見到長毛跌低就心知不妙即刻叫白車,仲即刻搣麊齯繵次}趾睇鵀陬L反應,結果佢仲陪長毛去急症室等3個鐘。

大輝噚日雖然不斷強調長毛球技渣,但其實佢口硬心軟,唔單止送驉u一籃子」生果去醫院,仲連紙底褲都幫長毛買埋。大輝話,雖然佢同長毛政見不同,但佢]鶷y場絕對係朋友。

長毛噚日同Emily講,佢有望鰬P期五就可以出院,下周三應該可以去到立法會投票支持引用《特權法》調查免費電視牌照風波。不過,講到大輝送黚底褲,長毛就話自己無著到,原因係「鷈撠|唔使著」喎。

 
 
今日相關新聞
林大輝幫長毛買底褲
[顯示全部題目]

 
廣告 advertisement
 
 
廣告 advertisement
 
 
主頁 ,  誠聘 , 待聘 ,
房屋出租  ,  招生  , 
服務  ,  買賣  ,  其他